جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیام تشکر ستاد بزرگداشت هفته وحدت لارستان از مردم شیعه و سنی

ستاد بزرگداشت هفته وحدت لارستان از حضور پر شور مردم قدرشناس منطقه لارستان بزرگ در مراسم هفته وحدت تقدیر و تشکر کرد. به گزارش میلاد لارستان ستاد بزرگداشت هفته وحدت…

ستاد بزرگداشت هفته وحدت لارستان از حضور پر شور مردم قدرشناس منطقه لارستان بزرگ در مراسم هفته وحدت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میلاد لارستان ستاد بزرگداشت هفته وحدت لارستان از حضور پر شور مردم قدرشناس منطقه لارستان بزرگ در مراسم هفته وحدت تقدیر و تشکر کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و سلاله ی پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع) در پایه گذاری هفته مبارک وحدت فرصت مغتنمی است تا ملت مسلمان ایران تمام توان خود را در راستای استحکام وحدت خویش بکار ببندند و انتخاب هفته وحدت بهترین یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که انتخابی شایسته و نیکو می باشد و باعث ایجاد تقویت وحدت بین مسلمین جهان می شود.

 بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با انتخاب ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به عنوان هفته وحدت، توطئه دشمنان را نقش بر آب ساخت و این امر را در میان مسلمانان نهادینه کرد.

این هفته جلوه هایی از اتحاد و همدلی را میان مذاهب مختلف اسلامی ترسیم کرد که حاصل آموزه های نبی مکرم اسلام(ص) و تلاش سالها مجاهدت علما و مردم شیعه و سنی است، البته اتحاد و همدلی میان شیعه و سنی محدود به یک هفته و حتی ماه و سال نمی‌شود، بلکه در کل تاریخ باید ادامه داشته باشد؛ اما این هفته فرصتی برای برداشتن موانع وحدت است.

به درستی می‌توان از لارستان به عنوان منطقه برتر کشور در زمینه وحدت یاد کرد و خوشبختانه امروز با هوشیاری و بصیرت علما و روحانیون و عموم مردم شریف این خطه، وحدت بسیار خوبی حاکم است که می‌توان از آن به عنوان الگویی برای تمام مسلمانان یاد کرد.

بدینوسیله از آحاد مردم شریف منطقه لارستان بزرگ علی الخصوص ائمه محترم جمعه و جماعات، علما و روحانیت بزرگوار شیعه و سنی در مراسم جشن با شکوه وحدت در حسینیه اعظم لار و دیگر بخش ها، شهرها و روستاهای این منطقه که بی‌شک این حضور پر شور که در لبیک به ندای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت و برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر منطقه لارستان ثبت کرد،تقدیر و تشکر بعمل می آوریم و این حضور باشکوه که نشان از عمق درک مردم این شهرستان دارد، شایسته بالاترین تقدیرهاست.

امیدواریم که این وحدت و همدلی  در پرتو شخصیت بی بدیل وسرشار از گذشت و مهربانی خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص ) همواره بین مسلمین تقویت شود.انشاالله…

ستاد بزرگداشت هفته وحدت لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین