جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری جلسه شورای زکات روستاهای بخش بنارویه

جلسه شورای زکات روستاهای بخش بنارویه برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بنارویه جلسه  شورای زکات روستاهای بخش بنارویه با حضور بخشدار،ریاست اداره کمیته امداد امام…

جلسه شورای زکات روستاهای بخش بنارویه برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بنارویه جلسه  شورای زکات روستاهای بخش بنارویه با حضور بخشدار،ریاست اداره کمیته امداد امام خمینی(ع)، نماینده دفتر امام جمعه ،مسئول اداره جهاد کشاورزی بخش، مسئول نمایندگی بهزیستی و  دهیاران در محل سالن جلسات بخشداری بنارویه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه احمد علمدار بخشدار بنارویه در خصوص زکات و اهمیت آن در اسلام و همچنین ضرورت تشکیل شورای زکات در بخش و روستاها مطالبی بیان نمودند و در ادامه

عبداله تقی زاده ریاست اداره کمیته امداد بخش جویم در خصوص ضرورت فرهنگ سازی در امر زکات مطالبی مطرح و توجه جدی دهیاران و شوراهای اسلامی به بحث زکات را خواستار شد.

وی با ارائه نتایجی که شورای زکات می تواند در حذف فقر از جامعه و همچنین عمران و آبادانی روستا داشته باشد وظایف شورای زکات را به صورت کامل تشریح کرد و ادامه داد: فرهنگ سازی عمومی -شناسایی افراد توانمند کشاورز و دامدار-شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی فقرا و نیازهای روستا-تعیین راه های جذب زکات-اعلام گزارش عملکرد از جمله وظایف شورای زکات است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین