جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اهداء سه تن زکات خرما توسط نخلداران لارستانی به کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از اهداء سه تن خرما توسط نخلداران لارستانی بعنوان زکات، جهت مصرف نیازمندان به این نهاد خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از اهداء سه تن خرما توسط نخلداران لارستانی بعنوان زکات، جهت مصرف نیازمندان به این نهاد خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در دومین جلسه شورای زکات لارستان که در محل دفتر امام جمعه شهر لار برگزار شد با اعلام خبر اظهار داشت: شهروندان مومن و معتقد علاوه بر پرداخت زکات واجب، نسبت به پرداخت زکات مستحبی به خصوص زکات مال التجاره اهتمام خاصی دارند.

وی بیان کرد: مردم متدین لارستان با اهدای کمکهای نقدی و غیرنقدی خود به کمیته امداد، نقش مهمی را در کنترل فقر ایفاء کرده اند.

دبیر شورای زکات شهرستان لارستان تصریح کرد: سعی بر آن است زکاتهای پرداختی صرف خدمات ماندگار شود که در این راستا اهدای جهیزیه و ساخت و تعمیر مسکن در اولویت قرار دارد.

وی آمادگی شورای زکات را برای احتساب حد نصاب زکات واجب اعلام کرد و افزود: از شهروندان تقاضا کرد از پراکندگی پرداختهای خود بویژه به افراد ناشناسی که به خصوص به دامداران و عشایر مراجعه می کنند خودداری کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین