چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از 220 دانش آموز منتخب فعال فرهنگی در لارستان

از ۲۲۰ دانش آموز لارستانی منتخب کشوری و استانی در رشته های قرآنی، فرهنگی و هنری تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش…

از ۲۲۰ دانش آموز لارستانی منتخب کشوری و استانی در رشته های قرآنی، فرهنگی و هنری تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در مراسمی با حضور محمد نظری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، صادقی رییس اداره فرهنگی و هنری، رشیدی رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل، مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، طاهری معاون پشتیبانی فرمانداری ویژه لارستان، بیژنی رییس شورای اسلامی شهر لار و معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش لارستان از ۲۲۰ دانش آموز منتخب کشوری و استانی در رشته های قرآن و معارف اسلامی، فرهنگی و هنری با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم معاون پرورشی مدیر کل آموزش و پرورش فارس در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور خود در لارستانی که اولین خاستگاه حکومت اسلامی به رهبری آیت‌الله العظمی سید عبدالحسین لاری بوده و تاریخ درخشانی را در عرصه سیاسی و مذهبی رقم زده اند، از دانش آموزان منتخب خواست قدر جایگاه خاص خود را بدانند و ضمن ارائه یک آمار جمعیت کل دانش آموزان فارس و آمار دانش آموزان منتخب این مسابقات،کار آنها را بزرگ و مهم توصیف کرد.

نظری همچنین خاطر  گفت: از میان جمعیت ۸۵۰ هزار نفری دانش آموزان استان فارس فقط ۱۲۸ نفر در رشته های فرهنگی و هنری و ۱۸۰ نفر در رشته های قرآنی و معارف اسلامی منتخب استانی شده و به مرحله کشوری راه یافته اند و در واقع از میان هر چهار هزار دانش آموز فقط یک نفر انتخاب شده که نشان از اهمیت کار شما دانش آموزان است.

مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان نیز با تبریک ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و خیر مقدم به مدعوین اداره کل، از شرکت پرشور ۱۸ هزار نفری دانش آموزان لارستان در مسابقات مختلف حوزه امور تربیتی خبر داد و گفت جایگاه لارستان در خصوص کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در سطح مطلوبی است.

اسماعیلی همچنین تاکید کرد: اگر تلاش و تکاپوی شما در این سن نوجوانی مورد توجه قرار گیرد باعث برآورده شدن منویات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی از زحمات دست اندر کاران حوزه معاونت پرورشی در فراهم آوردن برگزاری این مراسم با شکوه نیز تقدیر کرد.

گفتنی این مراسم که از سوی حوزه معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش لارستان در سالن اجتماعات شهید فراست برگزار شد با اجرای برنامه های متنوعی از جمله تقدیر از ۲ خیر قرآنی، همنوازی گروه موسیقی دبيرستان شهید فراست، تک نوازی دف، اجرای زنده موسیقی و تقدیر از ۲۲۰ دانش آموز ممتاز کشوری و استانی پایان یافت.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین