جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شهرکهای صنعتی «لار» و «اوز» میزبان بیشترین سرمایه گذار در فارس

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با ۲۰۵ سرمایه گذار جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هشت ماه نخست امسال خبرداد. به گزارش میلاد لارستان…

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با ۲۰۵ سرمایه گذار جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هشت ماه نخست امسال خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احد فتوحی افزود: در قالب این قرارداد‌ها ۳۶ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.

وی اظهارداشت: صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی و فلزی و واحد‌های صنفی بیشترین تعداد واگذاری‌ها را به خود اختصاص داده است .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه واگذاری زمین در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی انجام می‌شود، گفت: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، اوز، فیروزآباد، لار، ده فاضل نی ریز و سپیدان ۳ بیشترین واگذاری‌ها را به خود اختصاص داده اند.

فتوحی در خصوص مشوق‌های در نظر گرفته شده برای شهرک های صنعتی که قبلا واگذاری داشته اما با کاهش واگذاری روبرو شده است نیز گفت: در این گروه شامل شهرک ها و نواحی صنعتی فیروزآباد،آباده،ده فاضل نی ریز،پاسارگاد،حاجی آبادزرین دشت،پشت سنگروحسن لری لار،لارستان،اقلید۱،سروستان،خرامه، استهبان و گراش نیز کاهش سهم پرداخت نقدی به ۱۰درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط از ۳۶به ۴۲ ماه در نظرگرفته شده است و به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف ۵۰درصد از اسناد تعهدی سرمایه گذاران به آنها بازگردانده خواهد شد .

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین