چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

رئیس جدید آموزش و پرورش جویم معارفه شد

حسین زمانی به عنوان رئیس اداره آموزش وپرورش بخش جویم منصوب شد. به گزارش میلادلارستان مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش منطقه جویم با حضور…

حسین زمانی به عنوان رئیس اداره آموزش وپرورش بخش جویم منصوب شد.

به گزارش میلادلارستان مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش منطقه جویم با حضور معاونت پرورشی و ریاست روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس،ائمه جمعه و جماعات،مسئولین جویم، مردم منطقه و مهمانانی از شهرهای سروستان،خنج،اشکنان،علامرودشت،لار،اوز ، بیرم و بنارویه در محل سالن شهید رجایی شهر جویم برگزار شد.

امیرحسین باقری ریاست سابق اداره آموزش و پرورش منطقه جویم در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد آموزش و پرورش در مدت مسئولیت خود افزود: خدا را شاکرم که توفیقی حاصل شد تا در سالهای پایانی خدمتم مسئولیت آموزش و پرورش منطقه را برعهده بگیرم و امیدوارم که ادای دین شده باشد و از تمامی مسئولین اعم از استان،شهرستان و بخش که این مدت با اداره آموزش و پرورش همکاری و تعامل نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

پس از آن حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر و داود شفیعی بخشدارجویم نیز ضمن تشکر از تلاشهای ریاست سابق و اشاره به وظایف سخت و سنگین این نهاد جهت مدیریت جدید آرزوی سربلندی و موفقیت نمودند.

  محمد نظری معاون پرورشي -فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز ضمن تقدیر از زحمات امیرحسین باقری ریاست سابق آموزش و پرورش منطقه جویم،مدیریت در این عرصه را بسیار سخت خواند و بیان داشت: در جهان برای تعلیم و تربیت ارزش ویژه‌ای قائل هستند چراکه مولد نیروی انسانی و مدیران شایسته است و آینده سازان جامعه را تربیت می نمایند،پس بایستی این نهاد مقدس را ارج نهیم و با تعامل و همفکری در جهت رشد و تعالی آموزش و پرورش قدم برداریم.

در ادامه،حسین زمانی مدیریت جدید اداره آموزش و پرورش منطقه جویم ضمن تشکر از حضور مسئولین،فرهنگیان و مهمانان حاضر درجلسه،تصریح نمود:آموزش و پرورش نیازمند توجه همه جانبه و همدلی تمام ارکان آموزش و پرورش و به عنوان یک زیرساخت اساسی جهت توسعه در تمام کشورهاست و بنا بر نظر همه صاحبنظران،آینده یک کشور در دست آموزش و پرورش است که بایستی در راستای رسالت خطیر تعلیم و تربیت و برنامه های آموزشی همگام شویم،لذا از همه کسانی که می توانند به آموزش و پرورش کمک کنند و تاثیر گذار باشند می خواهیم که در کنار ما باشند و سعی می کنیم آنچه شایسته این مردم است انجام دهیم.

در پایان این آئین از تلاشهای امیرحسین باقری رئیس سابق اداره آموزش و پرورش بخش جویم تقدیر و حسین زمانی به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب گردید. لازم به ذکر است حسین زمانی پیش از این نیز ۴ سال سابقه ی مسئولیت اداره آموزش و پرورش بخش اشکنان را بر عهده داشته است.

خبرنگار_آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین