شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تجهیز اورژانس کورده خنج به آمبولانس پیشرفته

اورژانس ۱۱۵ روستای کورده شهرستان خنج به آمبولانس پیشرفته تجهیز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در پی…

اورژانس ۱۱۵ روستای کورده شهرستان خنج به آمبولانس پیشرفته تجهیز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در پی مصاحبه ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان در رابطه با تخصیص ۴ دستگاه آمبولانس به مجموعه علوم پزشکی و اورژانس منطقه، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ با قابلیت‌های بسیار بالا به پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای کورده شهرستان خنج اضافه شد.

دکتر عدنان احمدی‌آزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج در مراسم رونمایی از این آمبولانس که در روستای کورده خنج برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که توانستیم در روستای کورده که دورترین نقطه شهرستان خنج می‌باشد، بهترین ناوگان اورژانس که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوانی است را اختصاص دهیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک نظام مقدسی است که رویکرد کاملاً مردمی دارد و تمامی این خدمات نیز نشان‌دهنده این موضوع بوده و این خدمت نیز که در واقع از وظایف ما بوده است، با همکاری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان و پیگیری‌های دکتر جعفرپور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج در ادامه یاد و خاطره شهید حسن قائدی مسئول سابق اورژانس شهرستان خنج که در سانحه سقوط بالگرد در حین انجام ماموریت به شهادت رسید را گرامیداشت.

احسان هاشمی بخشدار بخش محمله شهرستان خنج نیز در مطالبی با بیان خدمات گسترده نظام به مردم، گفت: روستاها و مناطق دورافتاده همواره مورد توجه مسئولین بوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت‌ها همواره به این مناطق نگاه ویژه‌ای دارند.

در ادامه این مراسم رفیع صادقی مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خنج نیز در سخنانی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد ۱۷۳ مورد ماموریت توسط پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای کورده انجام گرفته که از این تعداد، ۴۸ مورد به بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج و بیمارستان جم اعزام شده‌اند و ۱۲۵ مورد نیز سرپایی بوده است.

وی ادامه داد: پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای کورده شهرستان خنج از تاریخ افتتاح تاکنون دارای آمبولانس از نوع تویوتا هایس شبکه بهداشت و درمان خنج بوده، اما از این تاریخ به بعد به یاری خداوند متعال به آمبولانس جدید از نوع “بنز اسپرینتر ۳۱۵” مجهز شده که توسط وزارت بهداشت و درمان، پیگیری دانشکده علوم پزشکی لارستان و دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین پیگیری مرکز فوریتهای پزشکی لارستان، با تجهیزات کامل به مردم شریف این روستا تقدیم می‌گردد.

مسئول اورژانس شهرستان خنج تصریح کرد: این آمبولانس یکی از مجهزترین آمبولانس‌های کشور بوده که قابلیت حمل دو مصدوم بصورت همزمان را دارد و دارای تجهیزاتی از قبیل ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی)، دی‌سی‌شک، ساکشن، نور فرابنفش در کابین عقب جهت میکروب‌زدایی، تنظیم اتوماتیک دمای کابین عقب، برانکارد چندحالته و قابلیت تنظیم وزن توسط کمکهای بادی که در صفحه زیر برانکارد خودرو تعبیه شده است، می‌باشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین