جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

افتتاح 3 مرکز نیکوکاری افتخاری در لارستان

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس سه مرکز نیکوکاری افتخاری در دهکویه، لطیفی و شهر لار افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد…

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس سه مرکز نیکوکاری افتخاری در دهکویه، لطیفی و شهر لار افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس جهت بررسی مشکلات مناطق محروم لارستان به این شهرستان سفر کرد.

دیدار با فرماندار لارستان طلیعه این سفر بود که ارائه گزارش خدمات صورت گرفته به نیازمندان لارستان از جمله صفر نمودن صف پشت نوبت حمایت ، جهیزیه ، وام تعمیرمسکن ، بیماران صعب العلاج و … از جمله این اقدامات بود . معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل استان فارس تلاشهای کمیته امداد را در راستای محرومیت زدایی ستود و خواستار ارتقاء کمیته امداد لارستان به معاونت مدیرکل گردید .

بخش دوم این سفر بازدید از چند روستای دهستان درز و سایبان و بررسی مشکلات نیازمندان این روستا بود .

سرکشی از دو منزل زن سرپرست خانوار و بازدید از دو طرح اشتغالزایی کارگاه تولید کیک و کلوچه و طرح پنل خورشیدی تولید برق ، بازدید ازمنزل احداث شده جهت یکی از مددجویان زن سرپرست خانوار از دیگر برنامه ها بود .

دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و ارائه آمار و ارقام خدمات ارئه شده و قدردانی ازهمراهی ایشان با کمیته امداد ، افتتاح سه مرکز نیکوکاری افتخاری در دهکویه ، لطیفی و شهر لار ، جلسه با خیرین و معتمدین شهر لطیفی در محل شهرداری لطیفی ، ادای احترام به شهدای این شهر ، بازدید از موسسه خیریه لبخند خدا در مسجد امام جعفر صادق (ع) از برنامه های عصر و شب مدیرکل کمیته استان فارس بود .

دومین روز سفر به جلسه با پرسنل کمیته امداد لارستان و بازدید از طرح تولید جلبک خوراکی و مزرعه کاشت آلوئه را از طرح های دانش بنیان صورت گرفته با وام های اشتغالزایی کمیته امداد لارستان همراه بود .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین