شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به طرح‌های دانش بنیان

طرح‌های دانش بنیان مورد پذیرش در پارک علم و فناوری فارس، تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون فناوری و…

طرح‌های دانش بنیان مورد پذیرش در پارک علم و فناوری فارس، تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون فناوری و نو آوری پارک علم و فناوری فارس گفت: به طرح‌های دانش بنیان مورد پذیرش، تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۹۰۰ میلیون ریال با دوره تنفس یک ساله و باز پرداخت سه ساله پرداخت می‌شود.

نصیری افزود: طرح‌های پذیرش شده در این پارک ضمن بهره مندی از انواع معافیت‌های مالی و عوارضی از حمایت‌های تسهیلاتی هم می‌توانند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۷۰ طرح دانش بنیان در پارک علم و فناوری فارس پذیرفته شده است، افزود: از ابتدای امسال طرح‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی، محیط زیست، پتروشیمی، فناوری اطلاعات و مکانیک در پارک علم وفناوری فارس پذیرش شدند.

معاون فناوری و نو آوری پارک علم و فناوری، گفت: طرح‌هایی که در این مرکز پذیرش می‌شوند، آمادگی ورود به مراکز رشد را پیدا می‌کنند و به مدت سه سال مورد حمایت‌های پارک علم وفناوری فارس که مصوب هیئت دولت یا مجلس هستند، قرار می‌گیرند.

او گفت: طرح‌های پذیرش شده در پارک علم و فناوری فارس می‌توانند در کنار سایر شرکت‌ها ضمن هم افزایی ، تعامل ، شرکت در کلاس‌های مشاوره و تجاری سازی در نهایت محصول مناسبی را به بازارارائه کنند.

معاون فناوری و نو آوری پارک علم و فناوری فارس بیان کرد: متقاضیانی که می‌خواهند طرح‌های خود را به پارک علم و فناوری فارس معرفی کنند ابتدا باید از طریق سایت پارک علم و فناوری فارس نام نویسی کنند و پس از بررسی طرح مورد نظر در کمیته‌های پذیرش و تخصصی، از حمایت‌های این پارک بهره‌مند شوند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین