شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جویمی ها انتظار دارند….(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی و ادارات میراث فرهنگی و صمت لارستان)

در ادامه درخواست های مردمی میلاد لارستان عده ای از اهالی جویم در پیامهایی خواستار رسیدگی به برخی مشکلات آن منطقه و نیز استفاده از پتانسیل های خفته جویم شده…

در ادامه درخواست های مردمی میلاد لارستان عده ای از اهالی جویم در پیامهایی خواستار رسیدگی به برخی مشکلات آن منطقه و نیز استفاده از پتانسیل های خفته جویم شده اند. ۴ درخواست ریز و درشت دراین زمینه را با هم مرور نموده و امیدواریم مسئولین محترم رسیدگی نمایند.

۱) بسته بودن داروخانه ها در شهر جویم در ساعات آخر شب مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است. بیماران سرگردانند و درمانگاه توان پاسخگویی ندارد. تفاوت قیمت دارو در داروخانه های جویم با سایر شهرها باعث نارضایتی مردم شده است ،لطفا نظارت بیشتری صورت گیرد.(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی لارستان)

۲) شهر تاریخی جویم با بیش از ۴۰ اثر تاریخی ثبت ملی،حتی یک اثر قابل بازدید برای گردشگران و علاقمندان ندارد. خواهشمتد است میراث فرهنگی همت کند و لااقل حمام خضر را کامل مرمت نماید تا به یک موزه مردم شناسی تبدیل گردد(قابل توجه اداره میراث فرهنگی لارستان)

۳)‌ برای بهره برداری و افتتاح بیمارستان جویم،چندسال دیگر باید مردم محروم منطقه منتظر بمانند،یک همت جهادی می طلبد،دانشکده علوم پزشکی لارستان یک حرکت جهادی انجام دهد و این مجموعه را کامل و افتتاح نماید(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین منطقه)

۴)‌ جویم بستر مناسبی است برای سرمایه گذاران صنایع تبدیلی به ویژه در بخش محصولات باغی،مانند تولید آب میوه،مرکبات است،دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشاریم(قابل توجه اداره صنعت معدن و تجارت لارستان(صمت)، سرمایه گذاران و…)

 

میلاد لارستان آمادگی دارد تا مشکلات سایر بخش های منطقه را نیز به همین نحو به سمع و نظر مسئولین برساند. پل ارتباطی ما سامانه ۲۰۰۰۳۰۰۰۰۵۰۰۰۰ (پیامکی) و شماره واتس آپی ۰۹۳۵۸۹۴۹۳۹۷ می باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین