جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نشستی از جنس تقویت وحدت بین “دانشگاه آزاد اسلامی” و “حوزه علمیه امام علی(ع) لارستان “

معاون پژوهش مدرسه علمیه لارستان گفت: با ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه می‌توانیم موجب پیوند علم و تقوا شویم و توجه به این دو مقوله باعث حل بسیاری از…

معاون پژوهش مدرسه علمیه لارستان گفت: با ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه می‌توانیم موجب پیوند علم و تقوا شویم و توجه به این دو مقوله باعث حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبر «حوزه»، حجت الاسلام ولی ولیپور معاون پژوهش و آموزش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان به همراه تعدادی از اساتید این مدرسه علمیه با رئیس و معاونین دانشگاه آزاد لارستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار زارع رئیس دانشگاه آزاد لارستان ابتدا در خصوص فعالیتهای انجام شده در بحث اسلامی شدن واحد لارستان توضیحاتی ارائه نمود. رئیس دانشگاه آزاد لارستان عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا در حوزه‌های علمی و تحقیقاتی، راه را برای اسلامی شدن فضای جامعه هموار کنیم و این امر قطعاً با انسجام و اتحاد عملی و علمی بین حوزه و دانشگاه محقق خواهد شد.

در ادامه این جلسه معاون پژوهش و آموزش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان ضمن ارائه گزارشی از روند پژوهش و تحقیق در مدرسه علمیه، علم و تقوا را موجب رشد و ترقی جامعه دانست و گفت: به عنوان مثال در بسیاری از کشورهای پیشرفته با وجود اینکه در مباحث علمی از ما جلوتر هستند، اما توجه نداشتن آنان به مقوله تقوا و معنویات، باعث شده آمار جنایت و خودکشی در این کشورها بسیار بالا باشد.
حجت الاسلام ولی ولیپور تصریح کرد: اگر هدف حوزه و دانشگاه یکی باشد قطعا به این مهم (علوم انسانی ـ اسلامی) دست خواهیم یافت. وی بیان کرد: با ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه می‌توانیم موجب پیوند علم و تقوا شویم و توجه به این دو مقوله باعث حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد.

در این نشست چند ساعته بر روند همکاری بیش از پیش حوزه و دانشگاه تاکید شد و از طرف حوزه علمیه تندیسی به رئیس دانشگاه اسلامی لارستان اهدا شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین