چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هم افزایی پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده علوم پزشکی لارستان

نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه و مدیران گروه پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با مسئولین دانشکده پرستاری حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در آن مجموعه علمی برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه و مدیران گروه پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با مسئولین دانشکده پرستاری حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در آن مجموعه علمی برگزار شد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا، این جلسه به منظور بررسی راهکار‌های ارتقا کیفیت آموزشی و تقویت سطح علمی کارآموزی دانشجویان واحد لارستان و همچنین پیشبرد برنامه‌های پژوهشی مشترک بین دانشکده پرستاری حضرت زینب (سلام الله علیها) و دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.
مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در این دیدار اظهار داشت: با روی کار آمدن تیم جدید در این دانشکده، شاهد تعاملات گسترده‌تر بین این مجموعه علمی با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان هستیم و انتظار داریم دغدغه‌های آموزشی کارکنان، پژوهشگران و دانشجویان این واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی در جنوب فارس که تعامل بیشتر و استفاده بهینه از فرصت‌های مناسب جهت آموزش دانشجویان این دانشکده است مرتفع شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ضمن انتقاد از رویه موجود در برخی از دانشکده‌های علوم پزشکی در سطح کشور که بعضاً زمان نامناسب و شیفت‌های نامطلوب را در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌دهند اظهارکرد: بار اصلی تربیت دانشجویان پیراپزشکی برعهده دانشگاه آزاد اسلامی کشور بوده و امروز در شهرستان لارستان، بیشترین مدافعان عرصه سلامت از بین فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان می‌باشند و لذا دغدغه ما برای توجه به این امر مهم، کاملا منطقی، علمی و راهبردی است.
وی در ادامه ضمن بیان اهمیت فعالیت‌های علمی و پژوهشی مشترک بین دو نهاد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) با داشتن استادان مبرز و متخصص می‌توانند نقش مهمی را در ارتقاء جایگاه پژوهشی منطقه لارستان بزرگ در حوزه سلامت و درمان ایفا کنند.
این مقام مسئول با اشاره به ابراز مسرت از تخصیص رشته پزشکی به دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت تخصیص این رشته به دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان عامل جهش بزرگ در حوزه بهداشت و درمان منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای خواهد شد، چرا که تاسیس این رشته راه را برای ارتقاء دانشکده علوم پزشکی و نهایتا بالارفتن استاندارد‌های پزشکی منطقه فراهم خواهد کرد.
در این نشست رامین عوض پور رئیس دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) نیز بیان داشت: در راستای فعالیت‌های علمی و پژوهشی و تعاملات خوب با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان قطعاً نگاه و فعالیت‌های ما در حوزه آموزش و پژوهش، عدالت محور خواهد بود چرا که اگر تبعیضی در این راستا صورت بگیرد لطمات جبران ناپذیری بر پیکره بهداشت و سلامت جامعه وارد می‌آورد.
عوض پور ضمن بیان اینکه توسعه لارستان از توسعه رشته‌های علوم پزشکی عبور خواهد کرد گفت امیدوارم با تأسیس رشته‌های پزشکی در دانشکده علوم پزشکی شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر و همه جانبه این شهرستان در حوزه بهداشت درمان و سلامت باشیم.
نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین