یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مسئولان استانی در مطالبه حق شهرستان‌ها پیش قدم شوند

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: انتظار می‌رود مسئولان استانی حتی فرماندار شیراز در مطالبه حق شهرستان‌ها پیش قدم شوند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،…

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: انتظار می‌رود مسئولان استانی حتی فرماندار شیراز در مطالبه حق شهرستان‌ها پیش قدم شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در دیدار با فرماندار شیراز با اشاره به اینکه نباید در ذهن برنامه ریزان کشور، این تلقی ایجاد شود که اگر سهم شیراز از اعتبارات ملی پرداخت شد، پس این استان در شرایط خوبی است، گفت: بسیاری اوقات شهرستان‌ها از نگاه برنامه ریزان محروم بوده‌اند و انتظار می‌رود مسئولان استانی حتی فرماندار شیراز در مطالبه حق شهرستان‌ ها پیشقدم شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت کلان شهر شیراز، به سبب سابقه طولانی در امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با شهر‌های دیگر متفاوت و دشوار است، افزود: برخلاف آنچه که برخی معتقدند بعضی مسائل و حواشی سیاسی کشور از شیراز آغاز می‌شود، رویکرد و تلاش بر این مبنا بوده که استان فارس از آرامش و ثبات بهره‌مند باشد.

آیت الله دژکام ادامه داد: نحوه ورود و خروج مسئولان و جریانات سیاسی استان به مسائل مختلف، در نهایت نباید به ضرر استان و منافع مردم تمام شود و انتظار می‌رود مدیران سیاسی استان و شهر شیراز از کنار حواشی سیاسی با درایت و تدبیر عبور کنند و درگیر آن‌ها نشوند.

وی با تاکید بر اینکه همه گرایش‌های سیاسی درون نظام قابل احترام هستند و آنچه مهم است، حرکت همه جریان‌ های سیاسی در چارچوب قانون است، اضافه کرد: مسئولان مکلف‌اند مانند جریانات مختلف سیاسی، به قانون پایبند باشند و از موازین قانونی در مواجهه با گروه‌های مختلف سیاسی عدول نکنند چه در حمایت از برخی جریانات و چه در محدود کردن برخی جریانات دیگر.

نماینده، ولی فقیه در فارس اظهار کرد: امروز استان فارس و شهر شیراز نیازمند نگاهی جامع و همه‌ جانبه نگر است تا بتواند نیاز‌های استان را برطرف کند و مطالبات مردم، به ویژه نسل جوان را پاسخ دهد.

محمدرضا امیری فرماندار شیراز نیز در این دیدار تاکید کرد: مجموعه مدیریتی شیراز در تلاش است تا با وجود شرایط خاص اقتصادی برای رفع مشکلات مردم و کاهش اثر تهدیدات دشمنان، در کنار نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار، گام‌های موثری بردارد، که درحال حاضر شاهد تقویت وحدت و یکپارچگی و امید در میان مردم و مدیران دستگاه‌های مختلف استان هستیم.

وی بیان کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان شیراز، آمادگی خود را به منظور انجام هر گونه همکاری لازم، در حد توانایی و در حوزه‌های مختلف برای انسجام بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هدف ارائه خدمات بهتر و پیگیری‌های مورد نیاز اعلام می‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین