چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تقدیم هدیه مقام معظم رهبری به مدیر سابق حوزه علمیه لارستان

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس هدیه و لوح تقدیر ارسال شده از سوی مقام معظم رهبری به مدیر سابق حوزه علمیه لارستان تحویل داد. به گزارش میلاد لارستان، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام»…

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس هدیه و لوح تقدیر ارسال شده از سوی مقام معظم رهبری به مدیر سابق حوزه علمیه لارستان تحویل داد.

به گزارش میلاد لارستان، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز همراه با سردار «لطف‌الله یداللهی» رئیس نهاد نماینده ولی فقیه و جمع دیگری از مدیران این نهاد به‌دیدار حجه‌الاسلام سیدعلی‌اکبر موسوی در منزل وی رفتند.

در این دیدار صمیمانه مباحث متعددی درخصوص مسائل منطقه‌ای صورت گرفت اما عمده سخنان آیت‌الله دژکام ذکر خاطراتی متعدد از مرحوم آیت‌الله‌العظمی سیدعبدالعلی آیت‌اللهی امام‌جمعه فقید لارستان بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس دربخشی از سخنان خود با تاکید بر اعتماد ویژه مرحوم آیت‌العظمی آیت‌اللهی به حجه‌الاسلام موسوی گفت: دریکی از دیدارهای ما مرحوم آیت‌الله آیت‌اللهی فرمودند هروقت من موضوعی فقهی را مطرح می‌کنم آقای موسوی اقوال متعدد آن فقه را بازگو می‌کنند و ازجمله افراد صاحب‌نظر هستند لذا آن مرحوم همواره توجهی ویژه نسبت به حجه‌الاسلام موسوی داشتند و ایشان را از جمله افراد مورد اعتماد، موجه و درواقع محرم خود می‌دانستند.

آیت‌الله دژکام در ادامه گفت: از طرف دفتر مقام معظم رهبری باتوجه به شرایط همه‌گیری کرونا و عدم امکان حضورشان در لار به بنده ماموریت داده شد تا از زحمات حجه‌الاسلام موسوی درطول دوران مدیریت‌شان در حوزه علمیه لارستان تقدیر کنم و حامل لوح تقدیر این دفتر همچنین هدیه‌ای از طرف مقام معظم رهبری برای ایشان هستم.

مدیر سابق حوزه علمیه لار نیز در این دیدار از لطف و توجه مقام معظم رهبری و دفتر ایشان همچنین زحمت حضور آیت‌الله دژکام در لار قدردانی کرد.

 

در متنِ لوح تقدیر دفتر مقام معظم رهبری خطاب به حجه‌الاسلام سیدعلی‌اکبر موسوی آمده است:

استاد محترم جناب مستطاب آقای سیدعلی‌اکبر موسوی

دلسوزی، تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند درکنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با طلاب علوم دینی و ایجاد فضایی دلنشین برای کسب علم و دانش قابل تقدیر می‌باشد.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی به‌پیوست هدیه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تقدیم می‌گردد.

دفتر مقام معظم رهبری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین