جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

احداث 140 واحد ویژه نیازمندان در شهرستان لارستان

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس از احداث ۱۴۰ واحد ویژه نیازمندان در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان مهندس عباس خالقداری در گفت و گو…

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس از احداث ۱۴۰ واحد ویژه نیازمندان در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان مهندس عباس خالقداری در گفت و گو با ایرنا با تشریح اهداف و وظایف انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس افزود: در حال حاضر ۶۶ واحد مسکونی در کازرون ، ۶۰ واحد مسکونی در لامرد ، ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرستان نی ریز ، ۱۰۰ واحد در شهرستان خرم بید و ۱۵۰ واحد مسکونی در شیراز با مشارکت خیرین در حال احداث است.

وی با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز پیگیری احداث واحد های مسکونی برای خانوارهای دارای دو عضو معلول را انجام می دهد گفت : احداث مسکن برای خانوارهای دارای دو عضو معلول در چارچوب سیاست های حمایتی دولت است و کمیته ای متشکل از بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفان ، سازمان ملی زمین و مسکن ، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین در آن مشارکت دارند.

خالقداری سهیمه استان فارس در مناطق شهری برای احداث واحد های مسکونی برای خانوارهای دارای دو عضو معلول را ۵۸۲ واحد اعلام کرد و گفت : در حال حاضر دراین استان احداث ۳۹۳ واحد در حال ساخت است ، ۱۴۶ واحد ساخته شده و واگذار شده و ۱۴۲ قطعه زمین برای تداوم ساخت واحد ها تملک شده است.

به گفته وی ۵۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به خانوارهای دارای دو عضو معلول برای تداوم ساخت واحدها اعطا شده و بنیاد مسکن نیز ۱۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال به این خانواده ها وام پرداخته است.

خالقداری ادامه داد : احداث ۷۲۰ واحد مسکونی در شیراز ، احداث ۱۴۲ واحد در شهر صدرا، احداث ۱۴۰ واحد در شهرستان لارستان، ساخت ۳۶ واحد در شهرستان سروستان، ساخت ۴۰ واحد در داراب، ساخت ۲۸ واحد در خرم بید و احداث ۳۴ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در شهرستان نی ریز در سالهای گذشته به اتمام رسیده است.

خالقداری با بیان اینکه خیرین با عضویت درانجمن و مشارکت در ساخت واحد های مسکونی برای نیازمندان از خدمات و تسهیلاتی بهره مند می شوند گفت: علاوه بر اجر معنوی و اخروی این مشارکت، انجمن خیرین برای خیرین دراین عرصه خدماتی از جمله تامین زمین به صورت رایگان، ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه طراحی و نظارت، استفاده از انشعابات رایگان آب و برق و ارائه خدمات مشاوره مهندسی در نظر گرفته است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین