چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

جای خالی لارستان در میان طرح های احداث فاضلاب شهری

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: از حجم کل تعهدات تفاهمنامه با بانک توسعه اسلامی، با جذب اعتباری بالغ بر۱۶۰۰میلیارد ریال، بیش از ۲۳۰ کیلومتر شبکه اصلی و…

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: از حجم کل تعهدات تفاهمنامه با بانک توسعه اسلامی، با جذب اعتباری بالغ بر۱۶۰۰میلیارد ریال، بیش از ۲۳۰ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی فاضلاب در ۶ شهر فارس اجرا شده است.

به گزارش میلاد لارستان محمد علی قلندری در حاشیه بازدید از طرح های توسعه فاضلاب دراستان فارس به خبرنگار ایرنا گفت: همچنین از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی تصفیه خانه های فاضلاب در چهار شهر فارس در حال احداث هستند.

وی اضافه کرد : طی تفاهم نامه ای که بین بانک توسعه اسلامی و شرکت آب و فاضلاب استان فارس منعقد شده ، این بانک در ایجاد تاسیسات فاضلاب ۶ شهر استان فارس شامل شهرهای داراب ، فسا ، فیروزآباد، اردکان ، نی ریز و آباده مشارکت می کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس اضافه کرد: از مجموع ۲۳۱ میلیون یورو هزینه اجرای کل پروژه های فاضلاب در این شش شهر ، تامین ۱۴۳٫۷میلیون یورو معادل ۶۲ درصد از این اعتبار سهم بانک توسعه اسلامی و ۸۷٫۳ میلیون یوروی دیگر معادل ۳۸ درصد سهم داخلی خواهد بود.

قلندری ادامه داد: میزان مشارکت بانک توسعه اسلامی در این همکاری ، اجرای شش تصفیه خانه با حجم تصفیه ی ۶۴ هزار و ۴۰۰ متر مکعب در شبانه روز ، اجرای ۵۲۸ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب و همچنین اجرای ۱۸کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب در این شش شهر است.

‘واهیو ویجانتو ‘ نماینده بانک توسعه اسلامی، با سفر چهار روزه به استان فارس، از روند اجرای شبکه های اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب و آخرین پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه های فاصلاب شهرهای آباده، داراب، نی ریز و فیروزآباد بازدید کرد.

میلاد لارستان: انتظار می رود با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه لارستان مسئولان نگاه ویژه تری به این شهرستان داشته باشند و این خطه از کشورمان را با احداث فاضلاب شهری و بازیابی مجدد آبهای موجود از خطر خشکسالی در امان نگه دارند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین