پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری همایش تجلیل از بانوان فعال لارستان+تصاویر

همایش تجلیل از بانوان فعال لارستان با عنوان(مادران امروز،مادران فردا) در سالن شورای اسلامی شهر لار برگزار و با استقبال گسترده بانوان فعال و نمونه ی این شهرستان مواجه گردید….

همایش تجلیل از بانوان فعال لارستان با عنوان(مادران امروز،مادران فردا) در سالن شورای اسلامی شهر لار برگزار و با استقبال گسترده بانوان فعال و نمونه ی این شهرستان مواجه گردید. این همایش با محوریت نقش زنان در فعالیت‌های فرهنگی-ورزشی- اجتماعی و… شهرستان و همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(س) و در آستانه ماه رجب  به همت دفتر امور بانوان فرمانداری ویژه لارستان و امور بانوان شورای اسلامی شهر لار و با حضور علبپور معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری ویژه لارستان،مقیمی و بیژنی روسای شورای شهرستان و شورای شهر لار،‌ قناعت پور مدیر مرکز رشد واحدهای فناور لارستان و دیگر مسئولین و نیز جمعی از بانوان فعال شهرستان و رابطین امور بانوان بخشداری های تابعه برگزار گردید.

 معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری ویژه لارستان در این مراسم ضمن تقدیر از نیت خیر دست اندرکاران برنامه،با اشاره به ارزشمند بودن این همایش افزود:به یقین حضرت زهرا(س) بهترین و شایسته ترین الگو برای زنان جهان است که از شخصیت والایی برخوردار بوده و قطعا راه گشای زندگی ماست چرا که همسرداری،ولایتمداری و تربیت فرزندان از شاخصه های بارز این بانوی بزرگ می باشد.

 

  به گفته علیپور ،بسیاری از فعالیت های خودجوش که در شهرستان صورت می پذیرد قطعا به جهت وجود قشر زنان است و بایستی پذیرفت ۵۰ درصد از جامعه ما بانوان هستند،بانوانی که خط و خطوط جامعه را در کانون خانواده مشخص می نمایند و اگر امروز ما به جایی رسیدیم از وجود مادران است،مادرانی که یک روز جنگ را هدایت و با تربیت فرزندان انقلابی و به واسطه آنان کشور را حفظ نمودند،مادرانی که آینده ساز شهرستان خواهند بود پس بایستی بانوان ارزش های وجودی خود را بعنوان یک زن بشناسند.

اجرای گروه دف نوازان بانوان ایراهستان، رونمایی از دفتر شعر سی و نه نوشته فتحیه قناعت پیشه ،شعرخوانی توسط این شاعره و تجلیل از ایشان،اجرای گروه فلوت کودکان،مسابقه،حرکات نمایشی ژیمناستیک و اهدای جوایز به اسامی فاطمه و زهرا(به قید قرعه)از دیگر بخش‌های همایش بود.

 

در پایان از رابطین بانوان،بانوان فعال و نمونه لارستان و همچنین گوهر باقریه مشاور فرماندار ویژه لارستان در امور بانوان و عشرت جهاندیده از بانوان فعال لارستان و عضو شورای شهر لار، با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است در این همایش، شهین رجایی(فرهنگی- اجتماعی) /فریبا خوشخو(ورزشی)حمیده مهربان( اجتماعی- بهداشتی) /خدیجه یوسفی(فرهنگی- مذهبی)/فاطمه حسینی(ورزشی)آرزو جهانپیما(فرهنگی- اجتماعی)عاطفه اکبری(اشتغالزایی و کار آفرینی) فاطمه احراری( فرهنگی- اجتماعی)و شیرین احراری( ورزشی) از بانوان فعال بخش جویم نیز حضور داشتند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین