شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

تجلیل از بانوان ادارات بهزیستی، کار، تامین اجتماعی و خانه کارگر لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از بانوان فعال ادارات بهزیستی، کار، تامین اجتماعی و تشکیلات خانه کارگر لارستان تجلیل کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از بانوان فعال ادارات بهزیستی، کار، تامین اجتماعی و تشکیلات خانه کارگر لارستان تجلیل کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نسا خیل تاش و احسان طاهری معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان، از بانوان فعال ادارات بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و انجمن و تشکیلات خانه کارگر لارستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که در محل سالن تامین اجتماعی شهرستان برگزار شد، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خاطرنشان کرد: بانوان شاغل در ادارات، جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان، توانسته اند به خوبی در بخش های مختلف اداری و حتی مدیریت بخشهای مختلف ادارات شهرستان نقش ایفا کنند.

حسنی ادامه داد: بانوان بعد از انقلاب اسلامي با تربيت فرزندان صالح و ترويج حجاب، تحول بزرگي در كشور ايجاد كردند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي شكوفايي و بالندگي خود به جوانان مومن و متعهد نياز دارد و اينگونه جوانان، در دامان پاك مادران بزرگوار تربيت مي شوند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: بانوان ايران در پيروزي انقلاب اسلامي دوشادوش مردان حضور مي يافتند و امروز نيز در دولت تدبير و اميد در صحنه هاي علمي، اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و ورزشي افتخار آفرين هستند.

در پایان نیز از بانوان فعال ادارات بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و انجمن و تشکیلات خانه کارگر لارستان تجلیل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین