جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز ساخت کتابخانه خیرساز 10 میلیاردی ریالی در دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان با بیان اینکه در دانشکده پرستاری حضرت زینب(ع) یک پروژه خیرساز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان شروع به کار کرده است،…

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان با بیان اینکه در دانشکده پرستاری حضرت زینب(ع) یک پروژه خیرساز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان شروع به کار کرده است، گفت: این پروژه جهت ساخت سالن‌های مطالعه، توسط خیر ارزشمند حاج محمود نراقی لاری انجام خواهد شد و طی ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش میلاد لارستان، همایش تجلیل از خیرین سلامت و حامیان دانشکده علوم پزشکی لارستان در سالن جهانگردی لارستان برگزارشد. این همایش با حضور معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور، فرماندر ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان و جمعی از مسئولین و خیرین لارستان و خنج برگزار شد.‌

در این همایش، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان با بیان اینکه مهمترین هدف از این گردهمایی این بوده که ما از تمام بزرگواری هایی که خیرین عزیز و رابطین خیرین در مسیر ارتقاء سلامت جسمی و روحی عموم مردم داشته‌اند تجلیل و تقدیر داشته باشیم و اگر کم و کاستی در این مسیر بود از این عزیزان عذر خواهی می کنیم، گفت: خوشبختانه عملکرد مجموعه خیرین در عرصه سلامت در منطقه لارستان و خنج نسبت به مجموعه شهرستان های استان فارس تراز اول را دارد و در سطح کشور هم از بسیاری از استان‌ها بالاتر است که این موضوع برای جامعه لارستان افتخاری بزرگ محسوب می شود و تمام این اقدامات به همت خیرین بزرگوار رقم خورده است.

منصور محتاجی با بیان اینکه در مجمع خیرین سلامت که با مدیریت امام جمعه لارستان اداره می شود اقدامات مهمی در عرصه های مختلف انجام شده است، افزود: در مجموعه لارستان و خنج در سال ۹۵ تعداد ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در حوزه خیریه داشته ایم. این مسئول تصریح کرد: در سال ۹۶ تعداد ۶۵ پروژه در این ۲ شهرستان با مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا شده است. وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ که تا به حال سرشماری شده تعداد ۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به مرحله اجرا رسیده است، خاطر نشان کرد: البته تعدادی از پروژه ها هم وجود دارد که خیرین عزیز اجازه نام بردن از آنها را نداده اند.

محتاجی در زمینه فعالیت خیرین لارستانی در دیگر نقاط کشور، گفت: خیرین لارستانی نه تنها در دیگر نقاط کشور بلکه در خارج از کشور هم فعالیت دارند و پروژه‌های بزرگی را در حال انجام دارند و در مسیر های اینچنینی گام‌های موثری را برداشته اند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان یادآور شد: در زلزله کرمانشاه مجموعه خیرین عرصه سلامت در منطقه لارستان خیلی خوب درخشیدند، از جمله خدمات آنها شامل؛ احداث ۴ واحد بهداشتی در مناطق مختلف زلزله‌زده، اعزام تعداد ۶ کانکس، و علاوه بر اجناس میلیون ها تومان نیز به صورت نقدی برای کمک به زلزله زده گان واریز شد.

محتاجی از شروع یک پروژه دیگر در لارستان به همت خیرین خبر داد و افزود: در دانشکده پرستاری حضرت زینب(ع) یک پروژه خیرساز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان شروع به کار کرده است. وی بیان کرد: این پروژه جهت ساخت سالن‌های مطالعه، توسط خیر ارزشمند حاج محمود نراقی لاری انجام خواهد شد و طی ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان اضافه کرد: برنامه‌های مدونی در حوزه مجمع خیرین سلامت تدوین شده است تا مسیرهای کمک های خیرخواهانه در مکانهای اصلی خودش مصروف شود و از ظرفیت های خوب این مجموعه در همه مناطق استفاده کنیم.

خبرنگار: سحر طاهری

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین