شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

انتقال دغدغه‌های خیرین خنج، اوز و جویم به مدیرکل خیرین سلامت وزیر بهداشت

دغدغه‌های خیرین خنج، اوز و جویم توسط مسوولان این شهرستان‌ها به به مدیرکل خیرین سلامت وزیر بهداشت منتقل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، طی روزهای اخیر…

دغدغه‌های خیرین خنج، اوز و جویم توسط مسوولان این شهرستان‌ها به به مدیرکل خیرین سلامت وزیر بهداشت منتقل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، طی روزهای اخیر با حضور مهندس محمدجواد حیدری پور، مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه به همراه معاونان دانشگاه، فرمانداران، ائمه جماعات و خیرین فعال در عرصه سلامت شهرستانهای چهارگانه نشست خیرین عرصه سلامت در لارستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم، امام جمعه شهر لار اظهار داشت: به لطف خیرین و تلاش مسئولین بهداشت و درمان منطقه به حمدلله در دوران کرونا با مشکلی روبرو نبودیم.

وی خطاب به مهندس حیدری پور ضمن اشاره به توجه بیش از پیش به مطالبات خیرین افزود: انتظار می رود همراستا با همت بیشتر نیک اندیشان عرصه سلامت در اجرای پروژه های عمرانی، دولت نیز قدرالسهم خود را افزایش داده و با این عمل نیکو، آنان را به همراهی بیشتر دلگرم کند.

حجت‌الاسلام موسوی خرم خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم فرصت حضور خیرین در یک منطقه به تهدیدی برای آن منطقه بدل شود و اطمینان دولت از همراهی نیک اندیشان یک منطقه، مسئولان را از تخصیص اعتبار و تلاش برای آبادانی آن منطقه غافل کند.

دکتر بهادر اسفندیاری، فرماندار خنج نیز اذعان داشت: با توجه به ظرفیت خیران، فکر خوب آنان و نزدیکی به کشورهای حاشیه خلیج فارس لازم است یک پیوست و نگاه اقتصادی داشته باشیم و تلاش کنیم تا با گسترش صنعت توریسم درمانی منطقه را ارتقا دهیم.

مهندس نعمت الله اکبری نژاد، فرماندار جویم در ادامه و با تاکید بر سخنان امام جمعه لار بیان داشت: مجموعه علوم پزشکی لارستان در خصوص بیمارستان شهرستان نوپای جویم به شکل مطلوبی عمل کرده و مرکزی که حدود ۱۰ سال پیش بدون توجه به استانداردهای لازم ساخته شده را مجددا از ابتدا بنا نهاده و علی رغم اینکه هنوز جای کار بسیاری دارد اما پیشرفت های خوبی داشته است.

دکتر نازنین رضایی، نماینده شهرستان اوز با اشاره به پروژهای نیمه تمام خیرساز در شهرستان اوز و لزوم همراهی بیشتر دولت در تکمیل آنها اظهار داشت: پروژه عظیم بیمارستان راهپیما یکی از پروژ های ارزشمند منطقه است که طی ۸ سال گذشته به ارزشی معادل بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان تنها توسط یک خیر در حال ساخت بوده و هنوز هم برای تکمیلش به رقم ریالی بالایی احتیاج دارد و آنچه به عنوان گره کور این پروژه مطرح هست، عدم کددار شدن این پروژه بوده که خیر محترم را با چالش های جدی روبرو کرده است.

شیخ ابونجمی امام جمعه شهرستان خنج بیان کرد: مردم منطقه جنوب فارس باهمتند و در راه خدا میلیارد ها هزینه می کنند اما همراهی دولت در تامین اقلامی که قولش را می دهد برای این عزیزان دلگرمی است و توقع ایجاد این دلگرمی، انتظار به جایی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انتقال دغدغه‌های خیرین خنج، اوز و جویم به مدیرکل خیرین سلامت وزیر بهداشت”

  1. از بستگان. خیر. در لارستان گفت:

    آنچه به گوش. حضرات. نمی رسد. فریاد. ودغدغه است تنها جلسه میگیرند. وبی خیال ادامه کار خودشان میکنند وگرنه این هم کارهای خیر در منطقه لارستان بزرگ. چرا به آنها کد نمی دهند که بیشتر. دلگرم کار خیر شوند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین