جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آماده باش راهداران اداره کل راه و شهرسازی لارستان

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان ازآماده باش نیروها، ماشین آلات وانجام اقدامات راهداری در حوزه راههای لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره…

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان ازآماده باش نیروها، ماشین آلات وانجام اقدامات راهداری در حوزه راههای لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد اظهار داشت : انجام عملیات راهداری شامل بازدید پل ها و بستر رودخانه ها و کانالهای هدایت آب از چند روز گذشته تاکنون توسط تمام نیروهای راهداری در محور ها انجام شده است و اقدامات لازم در راستای خروج آبهای ناشی از بارندگی و یا سیلاب از محورها صورت گرفته است.

وی افزود : نیروهای راهداری با حضور مستمر در راه های حوزه استحفاظی طرح گشت‌زنی را اجرایی و نیروهای ستادی نیز هم اکنون در حال پشتیبانی هستند تا انشالله  بدون هیچگونه رخدادی شاهد بارش رحمت الهی در کل حوزه استحفاظی لارستان در فصل بهار سال ۹۸ باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه شرایط خاص و قرارگیری در مسیر بنادر و جزایر جنوبی کشور سبب شده تا بخش زیادی از ترددهای مربوط به سفرهای نوروزی مسافران به سواحل جنوبی از حوزه استحفاظی این اداره کل صورت پذیرد ، افزود : در همین راستا یکی از فعالیت های راهداران کمک به مسافران  جا مانده در راهها که خودرو آنها دچار خرابى بوده می باشد و آمار آن از ابتدای طرح نوروزی ۸۶ فقره بوده است.

وی همچنین در پایان از تمامی کاربران خواست که قبل از هرگونه سفر از طریق تلفن گویا و یا سامانه ۱۴۱ از وضعیت راهها و شرایط جوی محور ها اطلاع حاصل نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین