جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

6900 مسکن مهر در حوزه اختیارات اداره کل راه و شهرسازی لارستان است

۶۹۰۰ مسکن مهر در حوزه اختیارات اداره کل راه و شهرسازی لارستان است. معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۹۶…

۶۹۰۰ مسکن مهر در حوزه اختیارات اداره کل راه و شهرسازی لارستان است. معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۹۶ درصد از کل واحد‌های مسکن مهر در استان فارس تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: تعداد واحد‌های پیش بینی شده مسکن مهر برای فارس ۱۱۲ هزار واحد بود که بیش از ۱۰۷ هزار واحد آن تاکنون تکمیل و واگذار شده و حدود پنج هزار واحد باقی مانده، امسال به اتمام می رسد. گودرزی افزود: با پی گیری های مجموعه وزارت راه و شهرسازی تا پایان امسال پرونده مسکن مهر استان فارس بسته می شود.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۱۲ هزار واحد مسکن مهر استان فارس ۵۰ هزار و ۶۰۰ واحد مربوط به اداره کل راه و شهرسازی فارس، شش هزار و ۹۰۰ واحد آن مربوط به اداره کل راه و شهرسازی لارستان، ۳۰ هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن و۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد مربوط به شهر جدید صدرا است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین