چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 26

محتاجی:برای پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان کد اعتباری تعریف شود

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان خواستار اختصاص ردیف اعتباری برای پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با حضور وزیر و معاونین بهداشت…

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان خواستار اختصاص ردیف اعتباری برای پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با حضور وزیر و معاونین بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش، امام جمعه لارستان، معتمدین و خیرین پروژه های مختلفی در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش مورد بهره برداری یا کلنگ زنی شد.

در این مراسم امام جمعه لارستان نیز در سخنانی با اشاره به فاصله زیاد لارستان تا مرکز استان فارس، گفت: با توجه هزینه های زیاد مراجعات مردم به مرکز استان برای امور مختلف به ویژه درمانی، می طلبد که با وجود خیرین این منطقه در کنار دولت، به این خطه محروم و روستاهای آن نگاه ویژه تری شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی بیان کرد: باید در روستاها و بخش های کم برخوردار لارستان نیز امکانات و تجهیزات فراهم شود تا انها نیز نیازی به حضور در لار نداشته باشند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر دانشکده علوم پزشکی لارستان بیش از ۳۵۰ هزارنفر را تحت پوشش خود قرارداده است، گفت: علاوه بر آن، خدمات مناسبی به مراجعه کنندگان از شهرستانهای جنوب فارس و شمال هرمزگان ارائه می شود.

منصور محتاجی با اشاره به اینکه در شهرستان لارستان ۷۷ خانه بهداشت، ۴۷ مرکز شهری و روستایی، ۵ بیمارستان و ۲۵ واحد شهری و روستایی ساخته شده است، افزود: این توقع می رود بیش از پیش از لحاظ بودجه به لارستان توجه شود.

وی با بیان اینکه طی سالهای ۹۵ تا ۹۷ بیش از ۱۰۰ میلیاردتومان توسط خیرین در منطقه لارستان هزینه شده است، ادامه داد: در پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان ۲۰ هزار مترمربع ساخت و ساز توسط خیرین در حال انجام است که توقع داریم کداعتباری آن توسط وزارت بهداشت مصوب شود زیرا این مهم مدت هاست توسط مسئولین لارستان درحال پیگیری است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از درخواست های مردم لارستان ارتقاء دانشکده علوم پزشکی لارستان به دانشگاه است، یادآور شد: از دیگر اقدامات مجمع خیرین لارستان ساخت ۵ واحد خانه بهداشت در منطقه زلزله زده کرمانشاه و ارسال یک هزار بسته غذایی به مناطق سیل زده کشور بوده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین