چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19

مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی لارستان تشریح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان مهمترین اقدامات یکساله اخیر این مجموعه را تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در نماز جمعه این هفته، دکتر محسن…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان مهمترین اقدامات یکساله اخیر این مجموعه را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در نماز جمعه این هفته، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشگاه در جمع نمازگزاران حضور یافته و به ارائه گزارش در بازه زمانی حضور خود در منطقه پرداخت.

وی ضمن تبریک روز جهانی بهداشت و ابراز خرسندی از موفقیت های کسب شده در حوزه سلامت اظهار داشت: اجرای بیش از ۴۰ پروژه محرومیت زدایی از محل اعتبارات دولتی در اقصی نقاط شهرستانهای چهارگانه تحت پوشش یکی از موفقیت هایی است که با تلاش دوستان ما در مجموعه علوم پزشکی لارستان برای مردم محقق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان ضمن اشاره به حضور یک سال و دو ماه خود در منطقه خاطر نشان کرد: در اولین روز حضورمان در مجموعه و در روز معارفه وعده هایی مطرح شد که غالباً آرزوی دیرینه مردم منطقه بود و امروز می توانیم عنوان کنیم که مفتخر به انجام عمده آنها بوده ایم و امیدواریم با جامه عمل پوشاندن به بسیاری از آنها در برابر شما سربلند باشیم.

دکتر سلمان‌پور افزود: اختصاص اتوبوس آمبولانس به منطقه لارستان از دستور کار وزارت بهداشت خارج شده بود که به همت دوستان ما در مجموعه دانشگاه این امر مجددا پیگیری و نهایتاً تحقق یافت.

وی یادآور شد: همه شما خبر ورود دو دستگاه پیشرفته تشخیصی را شنیدید و قطعاً در جریان استقرار آن قرار دارید. یکی از این دستگاه های پیشرفته که بالاترین مدل آنژیوگرافی قلبی مغزی است، در نوع خود کم نظیر بوده و توانستیم با کمک و مشارکت همه جانبه خیرین در لارستان و مساعدت مقام عالی وزارت مستقر کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان همچنین گفت: دستگاه پیشرفته گاماکمرا یا همان تصویربرداری پزشکی هسته ای که عمدتاً در تشخیص بیماریهای سرطان مورد استفاده قرار می گیرد نیزدومین تجهیزاتی است که در بیمارستان مرکزی منطقه مستقر شده است. استقرار این دو دستگاه در مجموعه گام بزرگی در حوزه درمان محسوب می شود.

دکتر سلمان پور با اشاره به جذب دانشجویان رشته پزشکی در مجموعه لارستان اذعان داشت: بازرسان و ارزیابان اعزامی از وزارت بهداشت در دومین دیدار خود از زیرساختهای این رشته در مجموعه، این جمله را صراحتاً بیان داشتند که شما کاری کردید کارستان و باور کردنی نیست که این امکانات و زیرساختها تنها در بازه زمانی سه چهار ماه اخیر فراهم شده است. جا دارد همین جا از تک تک خیرین، دست اندرکاران و مسولینی که به هر نحوی پای کار این موفقت بودند تشکر کنم .

وی اخذ کد اعتباری پردیس مجموعه علوم پزشکی لارستان را دستاوردی بزرگ خواند و افزود: با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری کد اعتباری پردیس در بودجه کشور لحاظ شده، می توانیم شاهد رشد و بالندگی این پروژه باشیم.

رئیس دانشگاه در انتها بیان داشت: مجموعه علوم پزشکی لارستان این قول را به مردم منطقه خواهد داد که ان شاالله پرتوان تر و قدرتمند تر از گذشته در خدمت مردم منطقه جنوب فارس باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

8 Responses to “مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی لارستان تشریح شد”

  1. کارمند. بیمارستان. اور گفت:

    درصحبت های آقای سلمانپور هیچ صحبتی از امکانات واحتیاجات سایر مناطق. واز جمله بیمارستان با سابقه اوز وجود. ندارد. ومردم اوز آنرا در عملکرد این مجموعه دراین یکسال. مشاهده واحساس کرده اند

  2. ناشناس گفت:

    خدا خیرتان دهد جناب دکتر

  3. لاری گفت:

    انشاالله
    خدا قوت دلاور

  4. منصور گفت:

    انشالله هر چه سریعتر شاهد تشکیل چارت سازمانی و ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی لارستان که حق این منطقه و مورد مطالبه مردم مناطق جنوب فارس است ، باشیم

  5. از معاونت درمان. لارستان بزرگ گفت:

    لطفا سانسور نکنید وبه نویسید که شبکه های بهداشت ودرمان شهرستانه های. تابعه. خنج. و اوز از عملکرد دانشکده علوم پزشکی. لارستان. درمورد خودشان. راضی نیستند. وخواهان تجدید نظر جدی هستند

  6. ناشناس گفت:

    باسلام، وضعیت نظافت و بهداشتی بیمارستان امام رضا(ع) اصلا خوب نیست . ضرورت دارد سریعا به ان رسیدگی واقدام لازم بعمل اید .لطفا جدی ومهم تلقی نمایید

  7. ناشناس گفت:

    ورودی بیمارستان امام رضا برای همیشه بدین صورت است ؟!واقعا در خور شان این بیمارستان با این عظمت نیست

  8. قابل توجه. مسولین. در لارستان. بزرگ گفت:

    مسولین در واحد‌های بزرگ. اداری باید تعصبات محلی وقوم وقبیله ای ونگاه کردن. ب زادگاه. خود. را کنار بگذارند. تا بتوانند به کل مجموعه خودشان که شامل مناطق غیر از لار است خدمت نمایند. در غیر اینصورت در اذهان وخاطرات به خوبی از از آنها یاد نمیشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین