جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

برگزاری آزمون ورودی حوزههای علمیه در لارستان همزمان با شیراز و فسا

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه فارس، گفت: آزمون ورودی حوزه‌های آقایان به‌صورت همزمان در سه شهرستان استان فارس برگزار خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام والمسلمین میثم همایی،…

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه فارس، گفت: آزمون ورودی حوزه‌های آقایان به‌صورت همزمان در سه شهرستان استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام والمسلمین میثم همایی، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری آزمون ورودی مراكز حوزوی در این استان خبر داد و گفت: این آزمون ویژه آقایان متقاضی ورود به حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این آزمون را از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ روز جمعه، ۳۰ فروردین‌ماه جاری اعلام كرد و افزود: این آزمون به‌صورت همزمان كشوری در فارس برگزار خواهد شد.

همایی با تصریح اینكه این آزمون در سه شهرستان فارس برگزار خواهد شد، گفت: آزمون مذكور در شهرستان‌های شیراز، لارستان و فسا برگزار می‌شود كه در شیراز در محل مسجد جامع نو اجرا خواهد شد.

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه فارس در پایان یادآور شد كه در این دوره از آزمون ورودی، ۲۵۰ نفر در سه مقطع متقاضی ورود به مراكز حوزوی فارس هستند.

انتهای پیام/ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین