سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

امام خامنه ای:دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود+عکس نوشت

در آستانه‌ی روز ارتش، فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی، روز گذشته با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند. در…

در آستانه‌ی روز ارتش، فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی، روز گذشته با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند. در ادامه تنها بخشی از مهمترین سخنان امام خامنه ای در این دیدار را مرور می نماییم:

۱)   ارتشِ امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است. آن‌هایی که عادت به تحقیر ملت و تکریم خائنان دارند دم از ارتش مقتدر رضاخان میزنند که حتی یک‌روز نتوانست در مقابل بیگانگان دوام بیاورد، اما ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ۸ سال در جنگ مقاومت و ایستادگی کرد.

۲)  اگر ارتش و سپاه در مبارزه‌ی با داعش وارد نمی‌شدند، امروز منطقه چه وضعیتی داشت؟ برکات نیروهای مسلح علاوه بر ملت ایران، شامل کشورهای دیگر نیز شده است.

۳) هدف سخنان بی پایه آمریکایی‌ها، تضعیف روحیه‌ی عمومی است. آمریکا گرفتار هزاران میلیارد بدهی است و با گذشت چند سال از سیل و طوفان در مناطقی مانند کارولینا نتوانسته مشکلات را جبران کند اما برای تضعیف روحیه ملت ایران، یاوه سرایی می‌کنند.

۴) حرکت عظیم ملت از ارتش، سپاه و بسیج تا هزاران طلبه و دانشجو برای کمک به سیل زدگان قابل وصف نیست، اما دشمن به مصلحت نمی‌بیند این عظمت را به زبان بیاورد.

۵) اتحاد روزافزون نیروهای مسلح لازم و موجب عصبانیت دشمن است. دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود. هر کاری که دشمن را عصبانی کند، خوب و درست است و در مقابل، هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت، و روحیه‌ی جبهه‌ی خودی را تضعیف کند، بد و ناپسند است و همه باید در سخنان و کارهای خود از آن اجتناب کنند.


۶) امدادرسانی ارتش و نیروهای مسلح به مردم در حوادث طبیعی یک حضور مؤثر و حیاتی است. در سیل اخیر، نیروهای مسلح با همه‌ی وجود و امکانات در اختیارشان به کمک مردم شتافتند. این‌که یک سرهنگ ارتش خم شود تا فردی سال‌خورده با قدم گذاشتن بر دوش او سوار وسیله‌ی نقلیه شود، جلوه‌هایی از صداقت ارتش در بیان شعار «ارتش فدای ملت» است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۵:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام خامنه ای:دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود+عکس نوشت”

  1. Deena گفت:

    اجازه هست این مطلب رو به اشتراک بزارم؟

    my web site: قیمت اوپل کورسا دنده ای

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین