سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افرادی که در بافت فرسوده فارس خانه بسازند تسهیلات ارزان قیمت می‌گیرند

پرداخت تسهیلات با سود ۹ درصد به ازای ساخت هر واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرستان‌های استان فارس آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیر…

پرداخت تسهیلات با سود ۹ درصد به ازای ساخت هر واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرستان‌های استان فارس آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس امروز در نشست خبری اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده، در شهر شیراز ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به ازای هر واحد و در سایر شهرها نیز ۴۰ میلیون تومان تسهیلات می‌گیرند.

علی کمالی با بیان اینکه پیش از این نرخ سود تسهیلات ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده ۱۸ درصد بود، تصریح کرد: در حال حاضر این نرخ سود به نصف کاهش یافته که فرصت خوبی برای ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید از اداره کل راه و شهرسازی معرفی نامه برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده دریافت کنند، افزود:باز پرداخت این تسهیلات ۱۰ ساله است و در گام نخست پذیرش متقاضیان تا پایان خردادماه امسال انجام می‌شود و به لحاظ تعداد تسهیلات پرداختی هیچ سقفی وجود ندارد.

کمالی گفت: این تسهیلات در طول مدت ساخت واحد مسکونی به متقاضی پرداخت می‌شود و محاسبه زمان ساخت نیز براساس تعداد واحد انجام می شود به طوری که برای ۳۰ واحد حداکثر ۳۰ ماه زمان ساخت در نظر می‌گیریم.

مدیرامورشعب بانک مسکن استان فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان دارد مبلغ تسهیلات برای ساخت واحد مسکونی کفایت نکند، بانک مسکن نیز تسهیلات مکملی را در نظر گرفته که براساس آن به سازنده حرفه ای ۳۰ میلیون تومان و به سازندگان حرفه ای که براساس فناوری‌های نوین فرایند ساخت را دنبال کنند، ۵۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد پرداخت می‌کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین