جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

به بهانه سالگرد عروج ملکوتی منشا خیر عظیم در لارستان

لارستان، سزمین دیرینه‌ای است با مردانی بزرگ اندیشه و دریا دل که مصداق بارز گشاده دستی و سخاوت هستند. لارستان، خطه پهناوری است که مجموعه ای از خصلت های پاک…

لارستان، سزمین دیرینه‌ای است با مردانی بزرگ اندیشه و دریا دل که مصداق بارز گشاده دستی و سخاوت هستند.

لارستان، خطه پهناوری است که مجموعه ای از خصلت های پاک انسان دوستانه را با منشاء ایرانی-اسلامی، به نمایش گذاشته و در سالیان دراز این فرهنگ غنی و با برکت را برای آبادانی بیشتر به جای‌جای کشور عزیزمان ایران، صادر کرده اند.

لارستان، زینتی با جواهر درخشان خیرین و بزرگ مردان گرانقدری همچون سید جلیل القدر، *جناب آقای حاج سید عبدالرحیم هاشمی زاده* که در گذر ایام پربرکت عمر خویش همواره به امور عام المنفعه پرداختند و اکنون نیز پس از سالها گذر از این دنیا باز هم آغازگر آثار و برکات عظیمی در لارستان بزرگ هستند.

ساخت ساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در دو طبقه، ساخت درمانگاه بهداشتی درمانی، ساخت ساختمان انتقال خون، ساخت سرای جهاندیدگان مهر، ساخت مدرسه، پل و چندین و چند پروژه عظیم عمرانی دیگر در حوزه های مختلف شهری و بالاخره مشارکت در ساخت *کلینیک مستقل تخصصی و فوق تخصصی مرحوم هاشمی زاده* در سه طبقه واقع در بیمارستان امام رضا لار که به واقع جز یکی از آرمان ها و انتظارات بزرگ لارستانی ها بوده، از جمله خدمات ارزنده این اندیشمند بزرگوار و وارسته تاریخ لارستان است که تاکنون به منصه ظهور رسیده است.

بر خود لازم دانستیم، امروز و به بهانه سالگرد عروج ملکوتی این بزرگ مرد تاریخ لارستان، یادی کنیم از اندیشه وسیع و روح ستبر این عزیز که تفکر انسان دوستانه خود و خانواده گرانقدرش که نوع دوستی موروثی در میانشان جاری است، شوقی موثر در دل و اندیشه سایر خیراندیشان منطقه ایجاد کرده است.

چندشهروند لارستانی

روحش شاد و یادش گرامی

💠

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین