جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مشارکت 270 میلیون تومانی خیرین بخش اوز به جشن گلریزان

نیکوکاران بخش اوز بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، دومین مراسم جشن گلریزان بخش…

نیکوکاران بخش اوز بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، دومین مراسم جشن گلریزان بخش اوز دیروز،اول خرداد در سالن الزهرا برگزار شد و نیکوکاران این بخش بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کردند.

در این مراسم، پیام مدیر کل زندان های فارس توسط بهزادی رئیس زندان لارستان قرائت و اعلام شد یک هزار و ۲۸۳  نفر در زندان فارس و ۳۴ نفر در زندان لارستان به دلیل جرایم غیر عمد زندانی و منتظر حمایت نیکو کاران هستند تا با همکاری ستاد دیه به جمع خانواده بازگردند.

وی از اسماعیل محمدی از محلچه به عنوان خیر مسجد ساز زندان سپاسگزاری کرد.

آتش فراز بخشدار اوز در سخنانی اظهار کرد: سال گذشته با همت نیکوکاران ۴۲ نفر در زندان لارستان که ۹ نفر آنان از بخش اوز بودند آزاد شدند.

وی افزود: در سال جاری با همکاری مشترک مدیر مجتمع دینی، مسئولین دادگستری لارستان و خیرین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی یکی از زندانیان تامین و قبل از جشن آزاد شده است.

آتش فراز از انجمن خیریه اوز با اهدای مبلغ ۲۰ میلیون تومان، برادران نعمتی از محلچه با اهدای ۱۵ میلیون تومان، انجمن نواندیشان با هدای ۱۳ میلیون تومان، اعضای گروه اتحاد و توسعه با اهدای ۱۵ میلیون تومان ، شیخ عبدالقادر فقیهی، محمد رفیع نامی و انجمن آفتاب فیشور هر یک با اهدای ۱۰ میلیون تومان، منصور فقیهی نژاد، محمد علی انگاشته و شورا و شهرداری اوز هریک با اهدای ۵ میلیون تومان به عنوان اولین گروهی که برای حمایت اعلام آمادگی کردند، نام برد.

بخشدار از اسماعیل محمدی از محلچه به عنوان خیری که در ساخت مسجد و مجتمع رفاهی درجوار زندان یاد اقدام کرده به نیکی یاد کرد.

همچنین بنا به اعلام بخشداری اوز تاکنون نیکوکاران شهر اوز مبلغ ۱۶۳ میلیون تومان، فیشور ۴۴ میلیون تومان، محلچه ۲۵ میلیون تومان، کوره ۱۱و نیم میلیون تومان، هود ۷ و نیم میلیون تومان، گلار ۷ میلیون تومان، بیدشهر ۵ میلیون تومان، قلات ۴ میلیون تومان، کهنه و شهرک توحید هریک ۲ میلیون تومان، اسلام آباد ۸۵۰ هزار تومان و هیرم ۵۰۰ هزار تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دادند.

گفتنی است در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، شیخ صالح انصاری از علمای اهل تسنن و مدیر مجتمع دینی اوز، رئیس دادگستری لارستان به طور جداگانه سخنرانی کردند.

اهدای مبالغ قلقک نیکان مختاری و نونهالان فیشوری احمد سلیمانی، مهریا سلیمانی، طه کریمی و یاسین نوبخت برای مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از بخش های جالب توجه این برنامه بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین