سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تخریب اموال عمومی در سطح شهر لار/لزوم برخورد جدی با هنجارشکنان+عکس

فرد یا عده ای افراد با دلائل نامعلوم هراز چندگاهی با تخریب اموال عمومی باعث ایجاد نگرانی در اذهان می شوند که نیاز به برخورد جدی با آنان احساس می…

فرد یا عده ای افراد با دلائل نامعلوم هراز چندگاهی با تخریب اموال عمومی باعث ایجاد نگرانی در اذهان می شوند که نیاز به برخورد جدی با آنان احساس می شود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، بنا بر خبری که به ما رسیده در شب عید فطر بعضی افراد تمامی شیراآلات سرویس های بهداشتی بوستان محمدی شهر لار را شکسته اند و بعضی از آن ها را به سرقت برده اند.

این اقدام آنان موجب بازماندن و هدر رفت آب پرفشار تصفیه شده تا صبحگاه شده است. به همین منظور شهرداری تا اطلاع ثانوی که این شیرآلات تعمیر شوند این سرویس های بهداشتی را از مدار استفاده خارج کرده است.

پیش از این نیز شاهد تخریب پروژکتورهای نوری شهرداری لار جهت روشنایی قلعه اژدهاپیکر، شکستن چراغ های پایه کوتاه و بلند در بعضي از خيابان ها همچون خیابان مجاور هتل کوثر، به سرقت رفتن سطل های زباله محلات، پاره کردن بنرهای معرفی شهر لار در ایام نوروز و غیره بوده ایم.

یقینا نه شهرداری و نه هیچ ارگان دیگری نمیتواند برای تمامی این امکانات شهری نگهبان قراردهد، لذا از همه همشهریان تقاضامندیم درصورت مشاهده اینگونه افراد بدون هیچ واکنش تحريك كننده اي بلافاصله با نیروی انتظامی تماس حاصل نموده یا مشخصاتی از آنها همانند شماره وسیله نقلیه و غيره را به روابط عمومی شهرداری گزارش دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تخریب اموال عمومی در سطح شهر لار/لزوم برخورد جدی با هنجارشکنان+عکس”

  1. مقداد گفت:

    يک اشتباه بزرگ در سرويس بهداشتي هاي عمومي سطح شهر لار استفاده از شيرآلات فلزي هستش که در هيچ کجاي ايران از اين شيرالات فلزي که بسيار گران است درمکان عمومي استفاده نميشود و اکثر شيرالات بصورت پلاستيکي است که چشم طمع نيز به انها دوخته نمي شود

  2. ناشناس گفت:

    چرا دوربین کنترل نظارت شهری نصب نمی شه؟؟؟؟؟؟؟
    تو خیابون های اصلی نصب کنید غیر نگهداری از اموال عمومی جهت استفاده پلیس و دستگیری سارقان نیز کاربرد دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین