شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

انتصابات جدید استاندار فارس، از رئیس دفتر استانداری تا فرمانداری ویژه جهرم

استاندار فارس در احکامی جداگانه تغییراتی اساسی را در بدنه استانداری فارس ایجاد نموده و سرپرست فرمانداری ویژه جهرم را نیز منصوب نمود. به گزارش میلاد لارستان  عنایت‌الله رحیمی استاندار…

استاندار فارس در احکامی جداگانه تغییراتی اساسی را در بدنه استانداری فارس ایجاد نموده و سرپرست فرمانداری ویژه جهرم را نیز منصوب نمود. به گزارش میلاد لارستان  عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در احکامی جداگانه عبدالله رفیعی‌پور(مدیر سابق دفتر امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداری فارس)‌ را به سمت سرپرست اداره‌کل امنیتی و انتظامی،‌ پرویز کهندل(مدیر سابق هسته گزینش و رییس امور شوراهای اسلامی استانداری فارس) را سرپرست دفتر امور شهری و شوراها و علی وکیل‌زاده ابراهیمی را به سرپرستی دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس منصوب نمود.

وی همچین فرهاد امیدوار(معاون سابق فنی و عمرانی فرمانداری شیراز و احتمالا خواهر زاده جناب رحیمی) را  سرپرست دفتر خود نموده و  مهدی شفیعیان(معاون عمرانی فرمانداری ویژه جهرم، بخشدار  سابق کردیان و سیمکان) را نیز با حفظ سمت به جای صحرائیان به سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم منصوب نمود. صحزائیان چندی پیش از سمت خود استعفا داده بود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین