شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در درخواستهای مردمی میلاد لارستان بخوانید:

از داربست بازار قیصریه تا پروازهای ایران ایر و کیش ایر در لار

بخش دیگری از درخواستهای مردمی البته با تاخیری قابل توجه به علت شلوغی برخی فعالیت در ادامه آورده شده است. ضمن اینکه خواهشمندیم پوزش ما را در بروزرسانی به موقع…

بخش دیگری از درخواستهای مردمی البته با تاخیری قابل توجه به علت شلوغی برخی فعالیت در ادامه آورده شده است. ضمن اینکه خواهشمندیم پوزش ما را در بروزرسانی به موقع مشکلات مردمی پذیرا باشید به اطلاع می رساند میلاد لارستان حسب وظیفه و تا حد امکان در اعلان و بیان مشکلات و پیگیری آنها به مسئولان تذکرات لازم را ارائه می دهد.  در حال حاضر سامانه پیگیری مشکلات مردمی با شماره ۲۰۰۰۳۰۰۰۰۵۰۰۰۰ در خدمت شما می باشد. البتهسامانه جدیدی نیز ارائه شده که در زیر می توان آن را ملاحظه نمود. بخش دیگری از مشکلات مردمی در سال ۹۷ را در ادامه می توان مرور نمود. قابل توجه مسئولین محترم

۱) نزدیک به سه سال است که تعمیر پشت بام بازار قیصریه به اتمام رسیده اما داربست ها و الوارهای آن که خطر جدی برای عابرین پیاده و ماشین های پارک شده در آن محدود دارد،‌ کماکان جمع آوری نگردیده است. پیگیری با اداره میراث فرهنگی نیز بی نتیجه مانده است. لطفا پیگیری بفرمایید(قابل توجه اداره میراث فرهنگی لارستان)

۲) ضمن تشکر از خیرین بزرگوار و افرادی که درساخت درمانگاه خیریه رهگذر و درمانگاه تخصصی راستی  تلاش نمودند‌،‌ در صورت امکان اگر در این مراکز از بیماران برگ ارجاع نیز پذیرفته شود،‌قطعا اقدامات خداپسندانه تر خواهد بود. ضمنا خواهشمند از در خصوص وضع پوشش ظاهری کارکنان آن مراکز نیز نظارت بیشتری صورت گیرد(قابل توجه مسئولان درمانگاه و مرکز تخصصی راستی و مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان)

۳) بنده عضو یاوران شورا در دو دوره متوالی در محله مسجد امام حسین(ع) لار بوده ام . خواهشمند است مشکل نام نویسی معابر را هرچه سریعتر حل بفرمایید. انتخاب اسامی شهدا و.. را مدتی پیش به شورای شهر ارسال نموده ایم ولی هنوز پاسخ و عکس العملی انجام نگرفته است. لطفا پیگیری بفرمایید(قابل توجه شورای شهر لار)

۴) سال گذشته اعلام شد که در نیمه دوم سال ۹۷ برنامه پروازی ایران ایر به ۲ پرواز تهران-لار محدود و برای سال جدید،‌به منظور افزایش تعداد پروازها در این مسیر پیگیری صورت خواهد پذیرفت. اما حدود ۳ ماه از سال ۹۸ گذشته و نه تنها پرواز ایران ایر اضافه نشده بلکه پرواز کیش ایر در این مسیر نیز حذف شده است. موضوع را لطفا پیگیری بفرمایید.(  قابل توجه اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان)

۵)چرا روزنامه میلاد لارستان اخیرا تعداد مطالب تولیدی اش کم شده و بیشتر خبرهای کشوری و مطالب سایت های دیگر را منتشر می کند؟ (قابل توجه روابط عمومی میلاد لارستان) 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین