شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه در جویم برگزار شد

در دومین روز از هفته قوه قضائیه به مناسبت گرامیداشت این ایام و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر مراسمی از سوی دادگاه عمومی بخش جویم برگزار شد. به گزارش…

در دومین روز از هفته قوه قضائیه به مناسبت گرامیداشت این ایام و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر مراسمی از سوی دادگاه عمومی بخش جویم برگزار شد.
به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، آئین گرامیداشت هفته قوه قضایيه و تقدیر از کارکنان نمونه،ضابطین قضائی و اعضای نمونه شوراهای حل اختلاف، به همت دادگاه عمومی بخش جویم و با حضور مسئولین بخش های جویم و بنارویه در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم،حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم، یاد و خاطره شهدای مظلوم هفتم تیر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیقش را گرامی داشت و با بیان اینکه مدیریت دادگاه عمومی بخش جویم یکی از بهترین مدیریت هاست، افزود: کسی که می خواهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگذار باشد بایستی از جرم و جنایت جلوگیری نماید و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد که قطعا با وجود ریاست جدید قوه قضائیه،در آینده شاهد تحولات بهتری در دستگاه قضا خواهیم بود.
پس از آن حجة الاسلام روانبخش امام جمعه شهر بنارویه نیز ضمن تبریک هفته قوه قضائیه،از شهید بهشتی به عنوان تجلی ایمان،تقوا،هدف و پایداری یاد نمود و افزود:این شهید والامقام نمونه بارزی در دفاع از حریم ولایت بود،پس کارکنان قضائی نیز باید رهرو شهید بهشتی و یارانش باشند،چرا که نداشتن بردباری، سعه صدر و تقوا، انسان را از اهداف بلند باز می دارد.
در ادامه، امین حشمتی ریاست دادگاه عمومی بخش جویم ضمن ارائه گزارش عملکرد مجموعه دادگاه،مباحثی شامل پیشگیری از وقوع جرم،صلح و سازش،پیشگیری فنی،خدمات رسانی،تهدید علیه بهداشت عمومی،موسسه داوری و رسیدگی کامل به پرونده ها و مطالبه گری را مطرح و تصریح نمود: بایستی جهت جوانان و نوجوانان برنامه های فرهنگی فراهم کرد تا از وقوع جرم پیشگیری شود و در بحث پیشگیری فنی،شهرداران نیز از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری نمایند و جهت یکی دیگر از معضلات که تهدید علیه بهداشت عمومی است جرایم سنگین در نظر گرفته شده است و در پایان امیدواریم با همکاری مسئولین بخش که قدردان زحمات آنان هستیم بیش از گذشته،شاهد کاهش جرایم باشیم.
پیش از این داود شفیعی بخشدار جویم نیز با گرامیداشت هفته قوه قضائیه،به همکاری تمامی مسئولین در همه زمینه ها تاکید نمود.
در پایان از کارکنان نمونه دادگاه عمومی بخش،ضابطین قضائی و اعضای نمونه شوراهای حل اختلاف دوبخش جویم و بنارویه تشکر و قدردانی بعمل آمد.
خبرنگار: آرزو جهان پیما
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین