یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کارنامه صفر نمایندگان فارس در گرفتن مطالبات گردشگری استان

معاون اتاق بازرگانی شیراز در سخنانی گفت: کارنامه نمایندگان فارس در گرفتن مطالبات گردشگری استان صفر است. یلدا رهدار افزود: خواهر‌خواندگی شیراز با دیگر شهرهای دنیا بی‌فایده و بی‌تأثیر است،…

معاون اتاق بازرگانی شیراز در سخنانی گفت: کارنامه نمایندگان فارس در گرفتن مطالبات گردشگری استان صفر است. یلدا رهدار افزود: خواهر‌خواندگی شیراز با دیگر شهرهای دنیا بی‌فایده و بی‌تأثیر است، اگرچه ساخت برند شهری یکی از اهداف مهم ایجاد خواهرخواندگی‌ها است، اما این اتفاق هیچ تأثیری در رونق گردشگری و اقتصاد کشور ندارد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایلنا وی گفت: در بخش گردشگری به مراتب می‌توانستیم بهتر عمل کنیم که متأسفانه اقدام مناسبی در این بخش انجام نشده است. برندسازی در بخش گردشگری برعهده سازمان‌هایی مانند شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری است که در استان مغفول مانده است.

رهدار ادامه داد: نماینده‌های استان در مجلس به هیچ‌وجه به موضوع گردشگری توجه نداشته‌اند. در چهار سال گذشته هیچکدام از نماینده‌ها هیچ‌گونه مطالبه، درخواست و برنامه‌ای در موضوع گردشگری نداشته‌اند. با توجه به اینکه درآمدهای گردشگری استان به حساب خزانه واریز می‌شود اما نمایندگان استان در مجلس برای برگشت این درآمدها به فارس هیچ تلاشی را انجام نداده‌اند.

وی افزود: نماینده‌های فارس در مجلس  ذهن و تلاش خود را بر روی مسایلی مانند آسفالت محله‌ها و حوزه‌های انتخابیه معطوف کرده‌اند، این مهم سبب شده که آن‌ها تصمیمات مناسبی در جهت توسعه استان اتخاذ نکنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین