پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حسنی  اولویت کاری بخشدار  جدید صحرای باغ را تبیین نمود

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، بخشدار صحرای باغ لارستان معرفی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، بخشدار صحرای باغ لارستان معرفی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محمد مظفری و حمید رضا اسدی از دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، سید احمد قتالی امام جمعه عمادشهر، اسکندری شهردار، اعضا شورای اسلامی شهر و بخش، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات بخش، جمعی از مسئولین، دهیاران، معتمدین و خیرین، بخشدار جدید صحرای باغ لارستان معرفی شد.

در این جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات شهر عمادشهر برگزار شد؛ فرماندار ویژه لارستان درسخنانی خطاب به بخشدار جدید صحرای باغ تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های خوب بخش صحرای باغ در حوزه های مختلف، باید بخشدار با هماهنگی و تعامل با امام جمعه و دیگر ارگان ها نسبت به توسعه این بخش تلاش كند و توجه به زیرساخت ها در اولویت کاری بخشدار باشد. حسنی با تاکید بر اینکه انتظار داریم بخشدار جدید تکریم ارباب رجوع، رعایت قانون و حقوق شهروندی را سرلوحه کار خود قرار دهد، اظهار کرد: بخشدار باید از پرداختن به مسایل حاشیه‌ای و تفرقه انگیز پرهیز کند و خدمت به مردم و خوش خلقی و گشاده‌رویی را در اولویت قرار دهد.

  معاون استاندار فارس تعامل با امام جمعه، روحانیون، علما، نماینده مردم و شوراها، محرومیت زدایی، اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید، پیگیری طرح ها و پروژه های نیمه تمام، تعامل با تمامی گروه ها و احزاب و غیره را از دیگر وظایف بخشدار عنوان کرد.

حسنی در پایان سخنانش از احمد دلاور بخشدار سابق تقدیر و برای احمد علمدار بخشدار جدید صحرای باغ هم آرزوی موفقیت کرد.  در ادامه حکم انتصاب احمد علمدار بعنوان بخشدار جدید صحرای باغ به وی تقدیم و از خدمات احمد دلاور بخشدار سابق هم با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم همچنین سید احمد قتالی امام جمعه عماد شهر، نورالدین کشاورز رییس شورای اسلامی بخش صحرای باغ، احمد دلاور و احمد علمدار بخشداران سابق و جدید صحرای باغ هم به ایراد سخن پرداختند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ احمد علمدار  بخشدار جدید صحرای باغ اهل و ساکن لار و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد و پیش از این نیز بخشدار بنارویه بوده است. احمد دلاور نیز به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان منصوب شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین