جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

استقبال بی نظیر مردم لار از جشن بزرگ عید غدیر خم

با توجه به اینکه برنامه های بزرگداشت اعیاد مذهبی در شهر لار همواره با همت مسئولین به نحو شایسته برگزار می‌شود، امسال نیز در شامگاه ۲۹ مردادماه به مناسبت عید…

با توجه به اینکه برنامه های بزرگداشت اعیاد مذهبی در شهر لار همواره با همت مسئولین به نحو شایسته برگزار می‌شود، امسال نیز در شامگاه ۲۹ مردادماه به مناسبت عید سعید غدیر خم با برگزاری یک مراسم جذاب، همراه با برنامه های متنوع، لحظاتی شاد و مفرح برای مردم شریف شهر لار رقم زده شد.‌

این ویژه برنامه در بوستان کوثر واقع در شهر قدیم، با مجری گری آرش رضوانی، مجری توانای شبکه سوم سیما برگزار شد.

اجرای گروه های ورزشی در سه رشته کنگ فوتوآ ، پارکور و کیک بوکسینگ عموم جمع حاضر به خصوص قشر جوان و نوجوان را مجذوب کرد، این قشر مشتاق دور تا دور محوطه را حلقه زده و از نزدیک به تماشا پرداختند.

اجرای مسابقه در هر برنامه ای جذابیت و طرفداران خاص خود را دارد، این برنامه نیز در دو مرحله با برگزاری مسابقه برای بزرگترها و کودک و نوجوان فضایی مهیج و شاد را فراهم آورد.

گروه سرود مصباح الهدی نیز با صوت زیبا و دلنشین خود به اجرای سرود پرداختند، از آنجا که حضور این گروه توانا و موفق در هر برنامه‌ای در شهر لار زینت بخش آن مراسم خواهد بود، جذابیت این ویژه برنامه را نیز با حضور خود کامل کردند.

در بخش دیگری از برنامه محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار ‌از عوامل و دست اندرکاران اجرای برنامه تشکر کرد، در ادامه نیز از آنجایی که مولای مسلمین جهان حضرت علی (ع) توجه ویژه به موضوع کمک به نیازمندان و فقرا داشتند، ایجاد برخی موسسات در شهر یا روستا ها که در این زمینه فعالیت داشته و خانواده‌های مستضعف را زیر پوشش خود قرار می دهند کاری شایسته تقدیر است، بنابراین در این مراسم عید غدیر فرصت مناسبی برای معرفی یکی از این موسسات موفق و فعال بود، در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین رضا نصیری از روستای بریز از ایجاد موسسه در این روستا و فعالیت های چشمگیر این موسسه در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان این روستا صحبت کرد.

شایان ذکر است که در این جشن حضور یک خواننده جوان و خوش ذوق به نام فرهاد قائدی از خنج، با اجرای دو آهنگ زیبا، شادی و سرور هر چه تمام تر و بیشتر را در این مراسم به حاضرین هدیه کرد.

پس از معرفی دو ورزشکار خانم در رشته هندبال، به نام‌های ملیکا محمدی، منتخب تیم نوجوانان هندبال کشور، و زهرا شعوری که در جام باشگاه های آسیا در قزاقستان بازی داشته، حسن ختام این ویژه برنامه اجرای موسیقی کودکان توسط پسر بچه ۶ ساله به نام سید بنیامین علوی بود که با سازدهنی و دفتر نُت اجرا کرد، که بخصوص قشر کودک و نوجوان را به وجد آورده و مجذوب کرد.

گفتنی است در این مراسم باشکوه که با استقبال شایسته و بی نظیر مردم شهر لار برگزار شد، جمعیت حاضر چندین برابر ظرفیت صندلی ها بود.

این ویژه برنامه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لار و با همکاری پایگاه مقاومت شهید باکلاه،هئیت سید الشهدای کوی گاله و مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای لار برگزار شد.

 

خبرنگار؛ سحرطاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین