یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

اجتماع بزرگ غدیر عصرِ جمعه در خیابان ساحلی لار برگزار می‌شود

  فرمانده پایگاه مقاومت شهید شاکری لار با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر گفت: از جمله برنامه‌هایی که به مناسبت عید غدیرخم در لار برگزار می‌شود می‌توان…

 

فرمانده پایگاه مقاومت شهید شاکری لار با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر گفت: از جمله برنامه‌هایی که به مناسبت عید غدیرخم در لار برگزار می‌شود می‌توان به اجتماع بزرگ غدیر، برنامه اطعام، برپایی موکب‌ها و کاروان‌های شادی و مهمانی کودکانه غدیر اشاره کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری، محمدحسین افشار، در مورد برنامه‌های عید غدیرخم اظهار داشت: در راستای بزرگداشت عید غدیرخم، برنامه‌های شاد و متنوعی از طرف این پایگاه در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اجتماع بزرگ غدیر در لارستان، برنامه اطعام، برپایی موکب‌ها و کاروان‌های شادی و مهمانی کودکانه غدیر اشاره کرد.

وی افزود: اجتماع بزرگ غدیر، جمعه، ۱۶ تیرماه، ساعت ۱۷:۳۰ همراه با توزیع اطعام در خیابان ساحلی شهر قدیم برگزار می‌شود، موکب‌های شادی غدیر از سه‌شنبه، ۱۳ تیرماه به مدت پنج شب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در خیابان ساحلی دایر هستند، کاروان شادی پنج‌شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا از مسجد جامع به سمت امامزاده به راه می‌افتد و مهمانی کودکانه نیز چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۱۴ و ۱۵ تیرماه، ساعت ۲۱ کنار حسینیه سادات واقع در خیابان ساحلی برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه شهید شاکری لار خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها بزرگداشت و نشر مفاهیم عید غدیرخم، بزرگترین عید شیعیان است که اگر به غدیر توجه لازم شده بود، عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

افشار تصریح کرد: یکی از اهداف مهم ما از برگزاری این برنامه‌ها، آشنایی کودکان و نوجوانان با واقعه غدیر و مفاهیم آن است.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها به نحوی انجام شده که در کنار انتقال مفاهیم غدیر، جنبه شادی و جشن غدیر هم در نظر گرفته شود؛ از جمله این اقدامات می‌توان به دعوت از شخصیت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی از تهران و شیراز، اجرای سرودهای میدانی، غرفه‌های بازی کودکان و موکب‌های شادی غدیر اشاره کرد.

عزیزانی که علاقه مند به مشارکت در برنامه های جشن غدیر می باشند، می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۴۵۶۰(به نام مسجد جامع لار) واریز و جهت تحویل دادن کمک های غیر نقدی خود با شماره ۰۹۳۵۹۲۱۲۶۰۱ تماس بگیرند.

این برنامه ها با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجدجامع لار(مصلی) ، هیئت فرهنگی مذهبی سیدالشهدا علیه السلام (زنجیرزنی) و شهرداری و شورای اسلامی شهر لار برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین