جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

8 طرح عمرانی در بخش اوز لارستان افتتاح شد

با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، ۸ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در بخش اوز لارستان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، ۸ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در بخش اوز لارستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در اولین روز از هفته دولت، ۸ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با حضور احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان ، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان، بخش و قشرهای مختلف مردم، با اعتباری افزون بر ۵۲ میلیارد ریال در بخش  اوز لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بلوار دانشجو خیریه حاج محمد امین ملکی در ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اوز با اعتبار ۵ میلیارد ریال، میدان نیایش خیریه برادران بارور این دانشگاه با قطر ۲۰ متر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، روکش آسفالت بلوار ابوذر غفاری اوز به طول ۱۳۵۰ متر با عرض ۹ متر با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال، روشنایی فاز دوم پارک حاشیه ای بلوار سید احمد خمینی(ره) اوز با اعتبار یک میلیارد ریال، سردخانه کشتارگاه اوز با اعتبار یک میلیارد ریال از جمله این طرح ها بود.

همچنین در این روز روکش آسفالت باند دوم ورودی روستای گلار با اعتبار ده میلیارد ریال، روشنایی بلوار روستای گلار  با نصب ۲۵ پایه و ۵۰ چراغ لاک پشتی با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت ورودی روستای هود به طول ۱۲۰۰ متر و عرض ۸ متر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال، روشنایی بلوار روستای هود با نصب ۳۵ پایه و ۷۰ چراغ با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال،  زیرسازی و آسفالت ورودی روستای بیدشهر به سمت کوره با اعتبار ده میلیارد ریال و روشنایی بلوار روستای بیدشهر با نصب ۱۷ پایه و ۳۵ چراغ لاک پشتی با اعتبار ۸۲۰ میلیون ریال، از مهمترین طرح های افتتاح شده در این بخش بود.

در آیین افتتاح این طرح ها معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان  هم در سخنانی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت خود با وجود اعمال تشدید تحریم ها علیه ایران و وضعیت نامناسب اقتصادی،توانسته است با اقدام های موثر خود در حوزه های مختلف، موفقیت هایی را کسب کند.

طاهری با اشاره به تاثیرگذاری دانشگاه آزاد و پیام نور در منطقه اوز تاکید کرد: امروزه همه جامعه دریافته اند که باید به سمت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود حرکت کنیم و در این راه شناخت ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از آن‌ها باید به صورت علمی و دانش بنیان صورت گیرد.

وی  تاکید کرد: مشارکت مردم اوز در فعالیت های انسان دوستانه و عام المنفعه که در روحیه دینی و مذهبی و فرهنگی آنان ریشه دارد، ستودنی است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “8 طرح عمرانی در بخش اوز لارستان افتتاح شد”

  1. اوزی گفت:

    خداوند. به. خیران اوزی. ومنطقه. اوز. خیر. وبرکت. دهد. که. ما هر چه. داریم. از همت. بلند. نیکوکاران. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین