یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز سال تحصیلی برای 2500 دانش آموز کلاس اولی در لارستان

زنگ شکوفه ها ویژه کلاس اولی ها در مدارس لارستان به صدا در آمد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و…

زنگ شکوفه ها ویژه کلاس اولی ها در مدارس لارستان به صدا در آمد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان صبح امروز(۳۱ شهریورماه ۹۸) همزمان با سراسر کشور  مراسم آغاز شکوفایی غنچه های شاداب زندگی در بوستان علم و دانش همراه با فضایی آکنده از شور حسینی در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ در تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستای لارستان برگزار شد.

،مراسم نمادین جشن شکوفه ها  با حضور مهدی اسماعيلي معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش و معاونين آموزش ابتدایی و پرورشی، کارشناسان اداره،خانواده شهدا و اولیای دانش آموزان، با اجرای چند برنامه در *دبستان غیردولتی حضرت مهدی موعود عج* برگزار شد و دانش آموزان پایه اول این مدرسه پس از دریافت هدایایی از دست مسوولان با نواخته شدن زنگ شکوفه ها و با گذشتن از زیر قرآن وارد کلاس شدند.

در این مراسم مهدی  اسماعيلي رییس آموزش و پرورش در سخنانی کوتاه با گرامیداشت ایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسين ع و شهدای کربلا و جنگ تحمیلی، آغاز علم آموزی را به دانش آموزان تبریک گفته و سال تحصیلی جدید را سالی سرشار از موفقیت و شادابي برای این سنگربانان عرصه علم و دانش آرزو نمود.

گفتنی است امسال بیش از ۲۴۵۰ دانش آموز پایه اولی در ۱۰۵ دبستان تحت پوشش این مدیریت در لار، بخش مرکزی، بخش صحرای باغ و بخش بنارویه مشغول به تحصیل خواهند شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین