دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور مسئولان صورت گرفت:

آغاز سال تحصیلی 23 هزار دانش آموز در لارستان

میلاد لارستان: با به صدا درآمدن زنگ بیش از ۲۸۰ واحد آموزشی تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش لارستان سال تحصیلی ۲۳ هزار دانش آموز لارستانی آغاز شد.

با به صدا درآمدن زنگ بیش از ۲۸۰ واحد آموزشی تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش لارستان سال تحصیلی ۲۳ هزار دانش آموز لارستانی آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در شروع سال تحصیلی جدید صبح امروزطی مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرماندهان سپاه، انتظامی، قرارگاه پلیس راه جنوب، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لار و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان، زنگ مهر بیش از ۲۸۰ واحد آموزشی تحت پوشش معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان به صدا درآمد.

مسئولین با حضور درآموزشگاه دخترانه متوسطه اول فرزانگان شهر لار به نمایندگی از ۲۸۰ واحد آموزشی زنگ آغازسال تحصیلی جدید را به طور نمادین نواختند وبیش از ۲۳ هزار دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز اول مهر ماه را جشن گرفتند و با نام خدای تبارک و تعالی در بیش از ۱۳۰۰  کلاس درس حاضر شدند.

امام جمعه لارستان در سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدیدو هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان در موضوع مهم علم و علم آموزی به ایراد سخن پرداخت.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: شما دانش آموزان عزیز بایستی در آغاز سال تحصیلی جدید قدر خودتان را بدانید و در جهت کسب علم و دانش تلاش و کوشش نمایید.

وی خطاب به معلمین و و دبیران مدارس هم افزود:جایگاه شما هم مهم است چرا که سرنوشت آینده این دانش آموزان در دستان شماست پس آنها را خوب آموزش و تربیت کنید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در خصوص علم و علم آموزی سخنانی را مطرح و جزئیات  برنامه های سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ را برای دانش آموزان و معلمین تشریح کرد.

پیش از این نیز محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان هم آغاز سال تحصیلی را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت و به ایراد سخن پرداخت.

سپس دانش آموزان با دریافت یک شاخه گل بصورت منظم از زیر کلام ا… مجید عبور کردند و هریک وارد کلاس های درس خود شدند.

قرائت شعر ومقاله توسط دانش آموزان،پخش کلیپ بوی ماه مهر ،تجلیل از تعدادی از دانش آموزان نمونه ومراسم گلباران از دیگر برنامه ها ی این مراسم بود.

گفتنی است در این مراسم همچنین زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ نیز زده شد.

اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز درمدارس بخش های اوز،بیرم،جویم،بنارویه،صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی با شکوه خاصی برگزار گردید.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین