پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

معاون وزیر از تاخیر در احیای بافت‌های فرسوده فارس گلایه کرد

معاون وزیر از تاخیر در احیای بافت‌های فرسوده فارس گلایه کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت…

معاون وزیر از تاخیر در احیای بافت‌های فرسوده فارس گلایه کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سومین نشست ستاد بازآفرینی شهری فارس گفت: به بافت‌های فرسوده و تاریخی نگاه موزه‌ای نشود.

پژمان افزود: نگاه موزه‌ای نمی‌گذارد این بافت احیا شود، اما بافت‌ها با سلیقه ساکنان و فعالان بافت باید احیا شود.

وی با بیان این که بافت‌های فرسوده و تاریخی عنصر اقتصادی و توسعه مناطق است، افزود: با افرادی که خواهان سرمایه گذاری در این مناطق هستند بیشتر همکاری می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عقب ماندگی‌های احیا بافت در فارس ، گفت: در فارس در برخی موارد مثل تهیه عرصه و گرفتن سند با تاخیر کار‌ها انجام می‌شود که باید با زمان بندی دقیق و مطالعه به موقع، اجرای طرح‌ها را سرعت بخشید.

پژمان با بیان این که شرکت بازآفرینی شهری کشور هرگونه پشتیبانی لازم برای اجرای طرح‌ها را بر عهده می‌گیرد، افزود: در بسیاری از نقاط شهر شیراز قرار بود کار نوسازی انجام شود، اما طرح‌ها بلاتکلیف مانده است.

وی به اختصاص قیر رایگان به فارس نیز خبر داد و گفت: با تغییرات در مصوبه مجلس و اختصاص ۵۰ درصد اعتبار به صورت ٦ ماهه، قرار است تا ١٠ روز آینده سهمیه قیر رایگان در اختیار فارس قرار گیرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین