شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
سردارغياثي خبر داد:

حمايت سپاه فجر فارس از مخترعين و مبتكرين در قالب ارائه تسهيلات

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در سخناني اظهار داشت: سپاه فجر در قالب ارائه تسهیلات و مشاوره های علمی و پژوهشی از مبتکرین و مخترعین فارس حمایت می کند….

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در سخناني اظهار داشت: سپاه فجر در قالب ارائه تسهیلات و مشاوره های علمی و پژوهشی از مبتکرین و مخترعین فارس حمایت می کند.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از فارس،  تفاهم نامه همکاری بین سپاه فجر و دانشگاه شیراز امضا شد.  در مراسم امضاي اين تفاهم نامه سردار غياثي فرمانده سپاه فجر فارس در سخناني اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه فجر و دانشگاه شیراز نوید دهندۀ آغاز یک حرکت پُرشتاب علمی در استان فارس است. وي گفت: ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، حمایت از نخبگان جوان، تحقیقات کاربردی، توسعه شرکت های دانش بنیان، خودکفایی در تولید محصولات دانش بنیان، پژوهش های کاربردی و تجمیع ظرفیت های علمی و فناوری استان فارس از اهداف مهم این تفاهم نامه هستند.

غياثي افزود: حمایت از نخبگان و پژوهشگران جوان یکی از رویکردهای مهم سپاه در استان فارس است، انعقاد این تفاهم نامه یک گام عملی و تاثیرگذار در راستای تحقق این رویکرد مهم است.

وي همچنين اظهار داشت: موضوعات پایان نامه های دانشجویی را باید به مسائل کاربردی در جامعه معطوف کنیم، بستر مناسبی در سپاه ایجاد شده تا طرح های نظری دانشگاه با کمک سپاه اجرایی شوند و موضوعات مرتبط با این تفاهم نامه نیز در همین راستا بوده و قابلیت اجرا دارند. وي در پايان خاطرنشان ساخت:سپاه فجر در قالب ارائه تسهیلات و مشاوره های علمی و پژوهشی از مبتکرین و مخترعین فارس حمایت می کند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین