دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرمانده سپاه فجر فارس:

منتخبان از آرای مردم صیانت کنند

میلاد لارستان: فرمانده سپاه فجر فارس گفت: منتخبان با «ایستادگی در مقابل دشمن» از رای مردم صیانت کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: منتخبان با «ایستادگی در مقابل دشمن» از رای مردم صیانت کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلام‌حسین غیب‌پرور با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه و دفاع از انقلاب اسلامی بر همگان واجب است، اظهار داشت: ملت بزرگ ۸۰ میلیونی ایران پیروز انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در جهان به‌عنوان یک نماد و الگو معرفی شده است، گفت: در سراسر استان فارس مردم خوب به میدان آمدند و درود بر شرف این مردم که موقعیت‌شناس و بصیر هستند، چراکه فهمیدند دشمن صلاح آن‌ها را نمی‌خواهد و برعکس حرف دشمن عمل کردند و به خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) لبیک گفتند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نشان از اقتدار ملی است، گفت: نقطه مقابل استقبال مبارک مردم از انتخابات، عصبانیت استکبار جهانی و انگلیس است.

غیب‌پرور با بیان اینکه یک برگ زرین دیگر بر افتخارات ملت ایران افزوده شد، گفت: یک‌بار دیگر ذلت نصیب رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی شد، دشمنان نظام اسلامی برای نفوذ بسیار تلاش کرده‌اند اما با رهبری خردمندانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و هوشیاری مردم نقشه‌های دشمن به‌جایی نرسیده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محال است آمریکایی‌ها دست از سر ما بردارند اضافه کرد: دشمن از نفوذ نااُمید نشده است و باید مراقبت و دقت کنیم، تمام کسانی که از هر جناحی به‌عنوان نمایندگان ملت بزرگ ایران به مجلس راه پیدا می‌کنند بدانند از طرف تمام شهدا و آن‌ها که رنج‌ها متحمل شده‌اند وکالت دارند و دشمن خط نفوذ را رها نخواهد کرد.

غیب‌پرور در پایان تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات کار خود را انجام دادند، پس‌ از این منتخبان ملت باید از این رأی مبارک صیانت کنند و صیانت از رأی مردم نیز این است که در مقابل دشمن مردانه بایستند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین