جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

2كشف سنگين در لارستان؛ 121 راس گوسفند و 350 كيلو ترياك

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۲۱ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از ميزان،  سرهنگ “داود…

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۲۱ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از ميزان،  سرهنگ “داود امجدی” بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی “چهاربرکه” در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و هنگام کنترل محور مواصلاتی لارستان- بندرعباس به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۲۱ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد. فرمانده انتظامی لارستان افزود: ارزش ریالی احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

همچنين  ماموران پاسگاه انتظامی چهار برکه لارستان نيز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندر عباس – لارستان، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند. در بازرسی از این خودرو، ۳۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در کف کامیون جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدردستگیر شدند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین