پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آیا معاون وزیر ورزش از انصراف شهید چمران از ليگ برتر هندبال بانوان خبر داشت؟

آیا معاون وزیر ورزش از انصراف تیم شهید چمران از مسابقات هندبال بانوان ایران خبر داشت؟ به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، پنجشنبه ۱۶ آبان ماه فرامرزیان معاون مالی…

آیا معاون وزیر ورزش از انصراف تیم شهید چمران از مسابقات هندبال بانوان ایران خبر داشت؟

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، پنجشنبه ۱۶ آبان ماه فرامرزیان معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح چندین طرح ورزشی به همراه هیئت همراه وارد لارستان شد. وی پس از افتتاح زمین چمن مصنوعی مجتمع دانشیار، بازدید از مجتمع ورزشی و فرهنگی منیری و افتتاح سالن چند منظوره خیرساز فولاد چنگ خور، درجلسه تجلیل از خیرین ورزش  یار در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان شرکت کرد.

یکی از نکات این مراسم ذکر افتخارات تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان و غرب آسیا بود که بارها از سوی سخنرانان و مسئولین  شهرستان به آن اشاره شد.

حال جای سوال است که آیا از سرنوشت این تیم مسئولین استانی و شهرستانی به معاونت وزیر ورزش و جوانان توضیحی داده اند؟ آیا به ایشان گفته اند که بخاطر بدقولی برخی مسئولین استانی و عدم برخی حمایت ها این تیم با افتخار با نظر  مدیریت خود از لیگ برتر بانوان کنار کشیده است و تیم کازرون جایگزین آن شده است؟

در این مراسم حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز حضور داشت. ایشان یکی از افرادی بود که در مراسم تجلیل از تیم شهید چمران به خاطر قهرمانی این تیم قول حمایت های مادی و معنوی  داد، حال باید پرسید چقدر از وعده های مسئولین استانی و شهرستانی در مورد تیم بانوان هندبال لارستان تحقق یافته بود؟ آیا کنار کشیدن این تیم بخاطر بی توجهی مسئولین بوده یا تصمیم شخصی مدیر این تیم؟

در پایان بهتر بود در مقابل معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان حقایق و کمبودها بصورت کامل تر بیان می شد و فقط از افتخارات و پول خیرین دم نزنیم. از مسئولین لارستان تقاضا داریم که دستاوردهای این سفر را به مردم شریف لارستان اطلاع رسانی کنند.

این متن از سوی یکی از شهروندان ارسال شده و حق درج جوابیه برای مسوولان محفوظ است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “آیا معاون وزیر ورزش از انصراف شهید چمران از ليگ برتر هندبال بانوان خبر داشت؟”

  1. a گفت:

    تیم هندبال بانوان کازرون به جای تیم شهید چمران به لیگ برتر نیامدند. آنها سال گذشته از لیگ یک صعود به لیگ برتر صعود کردند. اگر کمی درایت بود امسال استان فارس ۲ تا نماینده در لیگ برتر داشت. اسپانسر تیمهای هندبال مردان و زنان کازرون در لیگ برتر هم نیروی زمینی ارتش هست.

  2. ناشناس گفت:

    اسپانسر تیم های ورزشی همیشه شرکت ها و صنایع بزرگ هستند و جای خالی اینها را اقای راستی به تنهایی بر عهده داشتند و در نهایت کنار کشیدند .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین