پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

احداث باند فرودگاه برای هواپیمای سمپاش در منطقه مرزی لارستان و گراش

مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مشترک با مدیریت جهاد کشاورزی لارستان یک باند فرودگاه برای هواپیمای سمپاش نیز در منطقه مرزی دو شهرستان احداث…

مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مشترک با مدیریت جهاد کشاورزی لارستان یک باند فرودگاه برای هواپیمای سمپاش نیز در منطقه مرزی دو شهرستان احداث شده و در صورت نیاز امسال میتوانیم ازامکان استفاده از سمپاشی هوایی نیز استفاده شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، علی جوکار مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: با توجه به ورود دسته‌های ملخ به برخی نقاط کشور، کار پایش و ردیابی مجدد اراضی شروع شده است.

وی افزود: در پایش‌های جدید خوشبختانه تاکنون موردی از ورود ملخ صحرایی به شهرستان مشاهده نشده است.

جوکار با اشاره به عملکرد مطلوب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در پایش و مبارزه به موقع با هجوم ملخ در سال زراعی قبل گفت: با توجه به اینکه مردم منطقه به صورت جدی با هجوم دستجات ملخ آشنا شده اند، امیدواریم مثل دفعات قبل مخالفت و مقاومتی برای استفاده از سموم در باغات و اراضی از خود نشان ندهند.

مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: در این خصوص اطلاع رسانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی، نصب بنر و سایر اقدامات برای افزایش آگاهی عموم در دستور کار قرار گرفته است.

جوکار با اشاره به آمادگی کامل مدیریت برای مبارزه با هجوم احتمالی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفت و همکاری مشترک با مدیریت جهاد کشاورزی لارستان یک باند فرودگاه برای هواپیمای سمپاش نیز در منطقه مرزی دو شهرستان احداث شده و در صورت نیاز امسال میتوانیم ازامکان استفاده از سمپاشی هوایی نیز استفاده شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین