سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

فیلم/ بیانات مهم رهبر انقلاب درباره طرح مدیریت مصرف سوخت+توصیه آقا به روحانی

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه امروز با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند: در این کار سر رشته ندارم و…

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه امروز با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند: در این کار سر رشته ندارم و نظرات کارشناسان نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنم سران قوا با پشتوانه کارشناسی، یک تصمیمی گرفته اند و (طبعا) باید اجرا شود.

رهبر معظم انقلاب در ادامه افزودند: یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می‌شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است. ضد انقلاب و دشمنان ایران هیمشه از اینگونه تخریب ها و ناامنی ها حمایت کرده اند که اکنون نیز به این کار مشغولند. در ادامه فیلم کامل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره این موضوع را مشاهده می‌کنید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس در همین رابطه احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  پیرامون موضع رهبر انقلاب در خصوص وقایع اخیر پس از دو نرخی کردن بنزین اظهار داشت: روز جمعه به هنگام ملاقات مسئولان نظام با رهبر انقلاب به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) آقای روحانی به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطلاع می‌دهد که از شب گذشته افزایش قیمت بنزین اعمال شده است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در پاسخ به رئیس جمهور می‌گویند، اگر می‌خواستید چنین کنید، چند روز زودتر یارانه‌ای را که به مردم وعده داده بودید، به حسابشان واریز می‌کردید.

توکلی افزود: رهبر انقلاب در ادامه تاکید کرده‌اند که حالا هم ظرف یکی دو روز وجه مورد نظر را به حساب مردم واریز کنید.

یادآور می شود صبح جمعه ۲۴ آبان‌ماه مسئولان نظام، مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفیران کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین