سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

برگزاری جشنواره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در جویم +تصاویر

جشنواره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهر جویم، برگزار شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان در جویم همزمان با ایام هفته وحدت، جشنواره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهر جویم…

جشنواره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهر جویم، برگزار شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان در جویم همزمان با ایام هفته وحدت، جشنواره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهر جویم با حضور جمعی از مسئولین بخش،خیرین و معتمدین،خانواده شهدا،مربیان ورزشی،فرهنگیان و دانش آموزان در آموزشگاه دخترانه عترت برگزار شد.

حسین زمانی ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه جویم در ابتدای این مراسم ضمن تشکر مسئولین و با اشاره به لزوم پیروی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(‌ع) در سخنانی اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری اینگونه المپیادها کشف و شناسایی استعدادهای ویژه ورزشی در بین دانش آموزان بوده و امید است بتوان با شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه زمینه های پرورش، توسعه وتعالی اخلاقی،تربیتی و ورزشی دانش آموزان را فراهم نمود.

 این جشنواره به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه جویم و با اجرای سرود ورزشی، حرکات نمایشی دانش آموزان از مدارس بهار دانش، کوثر،عترت، معراج و منصورآباد و همچنین حرکات ورزشی ووشوکاران در رشته های تکواندو و نیز اجرای برنامه های ورزشی  اسکیت، حلقه،طناب زنی،ژیمناستیک و طناب کشی برگزار و در پایان نیز جوایزی به رسم یادبود تقدیم مربیان ورزشی گردید.

در ادامه تصاویری از این برنامه وررشی را می بینیم:

*خبرنگار-آرزو جهان پیما*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین