پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

10 روز به مدت اعتبار مشترکین اینترنت اضافه شد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : ۱۰ روز به مدت اعتبار تمام مشترکین اضافه کردیم و مانده اعتبار مشترکین به آذرماه منتقل می‌شود. به گزارش میلاد لارستان مجید صدری…

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : ۱۰ روز به مدت اعتبار تمام مشترکین اضافه کردیم و مانده اعتبار مشترکین به آذرماه منتقل می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان مجید صدری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه‌های شرکت مخابرات برای جلوگیری از متضرر شدن مشترکین اینترنت به واسطه قطعی اینترنت طی روز‌های گذشته افزود: در چند روز گذشته اختلال‌هایی در حوزه اینترنت به وجود آمد ومشترکین ما متضرر شدند.

وی گفت: برای اینکه بخشی از این ضرر را جبران کنیم چند کار انجام دادیم، یکی بحث مانده اف. یو. پی (FUP) (میزان مصرف ماهانه) مشترکین بود که هر ماه هرچه قدر از بسته‌های خود استفاده نمی‌کردند، باقیمانده این بسته‌ها صفر می‌شد، ما به خاطر اینکه مشترکین متضرر نشوند، مانده اف یو پی (FUP) ماه قبل را به ماه جاری انتقال دادیم تا مشترکین بتوانند در این ماه مانده بسته اینترنت خود را استفاده کنند.

وی گفت: یک اقدام دیگر این است که ده روز به مدت اعتبار تمام مشترکین اضافه کردیم که بتوانند از بسته‌های خود استفاده کنند یعنی ده روز به مدت اعتبار قرار داد تمام مشترکین اضافه شده است.

صدری اضافه کرد: امیدواریم مشترکین از کیفیت خدمات ما راضی باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین