جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جعفرپور:شخصی بايد انتخاب شود که در جریان سوابق پروژه هاي ناتمام  باشد،دلايل سال90 براي من كماكان مقدس اند

روز گذشته اولین روز نام نویسی کاندیداها جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان روز پرحاشیه ای را داشت….

روز گذشته اولین روز نام نویسی کاندیداها جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان روز پرحاشیه ای را داشت. جعفرپور نماینده فعلی مردم به عنوان سومین نفری بود که در روز اول اما در بعدظهر اقدام به ثبت نام نمود.

دلايل سال۹۰ براي من كماكان مقدس اند

وی که در معیت عده ای از طرفداران خود به محل فرمانداری ویژه لارستان پاگذاشته بود در مصاحبه با خبرنگاران  اظهار داشت:‌  دلایل مهمی در سال ۱۳۹۰ باعث شد که وارد صحنه انتخابات شوم و آن دلایل کماکان پابرجاست. جعفرپور بیان داشت:  دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع از نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، حفظ و حراست از اصل ارزشمند ولایت فقیه و شخص ولی فقیه که افتخار داریم پیرو ایشان باشیم از جمله مهمترین این اهداف بوده و همان گونه که بیان شد یگیری پروژه های عقب مانده قبلی نیز دلیل دیگری است که می توان بر عزم جدی بر ورود مجدد به دوره یازدهم توسط اینجانب عنوان نمود.

شخصی بايد انتخاب شود که در جریان سوابق پروژه هاي ناتمام  باشد

وی در خصوص پروژه هاي ناتمام اظهار داشت:‌پیگیری منطقه ویژه اقتصادی که پس از ۵ سال تلاش و پيگيري بالاخره در مجلس مصوب شده و منتظر تاييد نهايي در شوراي نگهبان هستيم و به طور طبيعي انجام مي شود  ولي مهمتر از مصوب شدن موضوع اجرايي نمودن آن است كه اگر توفيق حضور در دوره بعد را داشته باشم اجرايي نمودن منطقه ويژه را پيگيري خواهيم نمود.

وي گفت: بحث دانشگاه فرهنگیان موضوع مهم ديگر  است که اگر مجوز را بگیریم امسال یا سال آینده مراحل تکمیلی آن را تداوم می دهیم. همچنین، مجتمع آموزش عالی لار را که در دوره خودمان پایه گذاری شد به سمت دانشگاه شدن پیش می بریم.

نماينده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز  خاطرنشان کرد:  بسترهای لازم را برای دانشگاه شدن دانشکده ی علوم پزشکی و خدمات درمانی لارستان نیز موضوع مهم ديگر است كه در صدديم آن را اجرايي نماييم بر اين اساس به نظر مي رسد شخصی بايد انتخاب شود که در جریان این سوابق باشد و رایزنی ها را انجام داده باشد تا بتواند خواسته های مردم را محقق کند.

اندر احوال مجلس نهم و دهم

وي در خصوص رضايت از مجلس نهم و دهم اظهار داشت: مجلس نهم نسبت به مجلس فعلي  كارآمدتر بوده و تصميمات قاطع تري در آن گرفته مي شد و اين به دليل تركيب نفرات و يكدست تر بودن آنها در مجلس نهم بود كه اين امر در مجلس دهم به دليل تركيب متفاوت از طيف  هاي سياسي تصميم گيري قاطع را با سختي همراه مي نمود.

اصولگرا هستم و مطيع رهبري معظم انقلاب

جمشید جعفرپور در مورد جناح سیاسی اش گفت: هم در دور اول و هم دور دوم همیشه با افتخار اعلام کرده ام که اصول گرا هستم و در همین مجلس نیز عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول گرایان هستم.

وي گفت: اصولگرايي از نگاه بنده البته چند ضلع دارد.  اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و ارزش هایی که در این نظام به وجود آمده است. دوم، اعتقاد به همه ی اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی است و سوم، اعتقاد به اصل ولایت فقیه که به عقیده ی من ستون فقرات قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است و چهارمین ضلع اصول گرایی به نظر بنده اعتقاد به شخص ولی فقیه است و اين بدان معني است كه افرادي به ولایت فقیه اعتقاد دارند اما در مصداق و شخصش دیدگاه های مختلفی دارند. وي در اين باره اظهار داشت: مطمئن ترين راه براي عبور از مخاطرات تكيه بر اصل ولايت فقيه  و تبعيت از بهترین شخص در اين زمينه يعني   حضرت آیت الله خامنه ای مي باشد.

 ائتلاف اصولگرايي، جعفرپور؛ بروجردي و يا…

وي در خصوص اينكه اگر شخص دكتر بروجردي نيز به عنوان يكي از اصولگرايان از لارستان نام نويسي نمايد تكليف اصولگرايي منطقه چه مي شود و آيا به ائتلاف پايبنديد يا خير اظهار داشت:  تلاش گروه های اصول گرا این است که در مجلس بعدی کارآمدتر ظاهر شوند در حال حاضر نیز ساز و کار ائتلاف در لارستان تشکیل شده است. من همراهی خودم را با تصمیمات ائتلاف اعلام می کنم و امیدوارم هر نیروی اصول گرای دیگری حضور پیدا می کند به همین روال پایبند باشد.

وي در خصوص شعار انتخاباتي خود نيز اظهار داشت: وحدت و همدلي در مناطق و مذاهب و بين فكرهاي مختلف  در كنار توسعه اقتصادي به عنوان شعار انتخاباتي بنده خواهد بود.

 

بیوگرافی کلی و مشخصات این کاندیدای مجلس یازدهم را در جدول زیر می بینیم:

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین